صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۵۹ - ۰۹ دی ۱۳۹۴

برانکو: استقلال خوزستان پدیده لیگ است/ فردا یک دربی پیش‌رو داریم

سرمربی پرسپولیس گفت: هیچ بازیکنی ممنوع‌الخروج نیست. فقط می‌توانم به انگیزه و اهدافی که مهدی طارمی برای خودش دارد، درود بفرستم.
کد خبر : 58845

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، برانکو ایووانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با استقلال خوزستان اظهار داشت: «فردا یک دربی پیش رو داریم و دو تیم که بازی‌شان شبیه هم است به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان تا به امروز بازی‌های سطح بالایی را به نمایش گذاشته‌اند.»


وی افزود: «مایلم به تیم استقلال خوزستان تبریک بگویم برای نتایجی که در این فصل کسب کرده است. این تیم واقعاً پدیده لیگ بوده و نه به آنکه سال گذشته در قعر جدول بود و برای ماندن در لیگ تلاش می‌کرد و نه به امسال که صدرنشین جدول است و بسیار باثبات بازی می‌کند. به هر حال به بازیکنان استقلال خوزستان و عبدالله ویسی، سرمربی این تیم تبریک می‌گویم. فکر نمی‌کنم که نیازی باشد که بگویم ما بازی بسیار سختی در پیش داریم. تیم استقلال خوزستان دفاع بسیار خوبی دارد و در مجموع پنج گل دریافت کرده است به همین خاطر توانسته ثباتش را حفظ کند و در صدر جدول قرار بگیرد.»


سرمربی پرسپولیس به شرایط تیمش نیز اشاره کرد و گفت: «در تیم خودمان هم باید بگویم سوشا را به دلیل محرومیت در ترکیب نخواهیم نداشت و نورمحمدی هم مصدوم است، اما دیگر بازیکنان‌مان همه سالم هستند و برای حضور در ترکیب اصلی رقابت می‌کنند.»


وی در مورد حضور ایمان صادقی در دروازه تصریح کرد: «سوشا دروازه‌بان اول ماست این یعنی اینکه بهتر از صادقی است و نباید پنهان کرد اما اعتماد کامل به صادقی داریم قبلا هم گفته ام. صادقی 5 روز قبل از شروع فصل به ما اضافه شد.»


برانکو در مورد اینکه جلساتی که با طاهری داشته و اینکه آیا لیست نهایی داده است یا خیر، بیان داشت: «من تقریبا هر روز با طاهری جلسه دارم نه تنها در مورد بازیکنان بلکه در مورد همه مسائل و موارد تیم با او صحبت می کنم. همان طور که قبلا گفتم لیستی وجود ندارد و به بازیکنان فعلی کاملا اعتماد داریم و پاسخگوی هدف پیش روی ما هستند. طبیعی است که بازیکنان با کیفیت بهتری وجود دارد اما این بازیکنان با قراردادهای محکمی به باشگاه‌هایشان قرارداد دارند.»


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود مایکل اومانا و بنگستون در لیست خروجی پرسپولیس قرار دارد و قرار است لوسیانو ادینیو به جمع سرخپوشان اضافه شود، گفت: «هیچ بازیکن خارجی از پرسپولیس خواستار جدایی نیست. در کنار تمام احترامی که برای ادینیو قائلم، باید بگویم در مورد ایشان نه صحبت کرده‌ایم و نه به این بازیکن فکر می‌کنیم.»


برانکو درباره اینکه آیا ممکن است لیست خریدش را قبل از سفر به کرواسی در اختیار باشگاه بگذارد؟ عنوان کرد: «لیست همیشه هست. ما هر روز وقتی بازی‌ها را آنالیز می‌کنیم، درباره بازیکنان صحبت می‌کنیم که به چه نحوی می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند و اینکه آیا بازیکنان باکیفیت می‌توانند به اهداف پرسپولیس کمک کنند یا نه؟ انتخاب بازیکنان یک پروسه مستمر و مداوم است اما همانطور که گفتم در حال حاضر فقط یک جای خالی در لیست بالای 23 سال داریم.»


وی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکل مالیاتی و ممنوع‌الخروجی‌اش حل شده است یا خیر؟ گفت: «از وقتی که به ایران آمده‌ام حداقل شش، هفت بار از کشور خارج شده‌ام و مشکل ممنوع‌الخروجی ندارم.»


سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا بشار حسن بازیکن عراقی در نیم فصل به پرسپولیس اضافه خواهد شد یا خیر؟ تصریح کرد: «قبل از هر چیز یک بازیکن خارجی باید کیفیت داشته باشد؛ یعنی به نحوی باشد که بین پنج بازیکن برتر پرسپولیس قرار بگیرد. طبیعی است که پیشنهاد بازیکن به باشگاه پرسپولیس به صورت مداوم وجود دارد ولی در حال حاضر نیازی به این تیپ بازیکنان نداریم.


برانکو همچنین در ادامه درباره اینکه مهدی طارمی در پرسپولیس به دنبال شکستن رکورد است و آیا پرداختن زیاد به این بازیکن باعث از بین رفتن اعتماد به نفس سایر بازیکنان نمی‌شود؟ اظهار کرد: «طارمی دومین سال حضورش در پرسپولیس و لیگ برتر را تجربه می‌کند ولی با همین حضور کوتاه خود، بهترین گلزن نیم فصل شد. اگر پنالتی‌هایش را هم گل می‌کرد به آقای گل سال گذشته یعنی ادینیو می‌رسید. اگر مهدی طارمی بلندپروازی شخصی دارد و به شکستن رکوردها فکر می‌کند، انگیزه بسیار خوبی است؛ به این معنا که انگیزه ورزشی بالاتر از هر چیز دیگری قرار دارد. فقط می‌توانم به انگیزه و اهدافی که طارمی پیش‌رو دارد، درود بفرستم.»


سرمربی پرسپولیس ادامه داد: «اهداف طارمی به این معناست که می‌خواهم آقای گل شوم؛ پس باید بیشتر تلاش کنم. من به طارمی تبریک می‌گویم ولی مسائلی که حول و حوش طارمی است، همیشه بوده و خواهد بود. بازیکنی که در پرسپولیس بازی می‌کند باید کیفیت مضاعف داشته باشد. این فشارها ممکن است از طرف هواداران، باشگاه و کادر فنی باشد، در صورتی که بازیکن بتواند زیر این فشارها کارش را به خوبی انجام بدهد، می‌توان گفت بازیکن پرسپولیس است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر