صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۵ - ۱۰ دی ۱۳۹۴
درگفت‌وگو با آنا

دایی: بازی سختی با نفت داریم/ کی روش می تواند ملی پوشان صبا را زیاد کند

مربی صبای قم گفت: مشکلات مالی و مصدومان نفت تهران نمی تواند ما را فریب بدهد که این حریف قدرتمند را دست کم بگیریم.
کد خبر : 58837

محمد دایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، با اشاره به سخت بودن دیدار روز جمعه صبای قم برابر نفت تهران اظهار داشت: «نفت تیم پرمهره‌ای است و ما برای آنکه بتوانیم در این دیدار دشوار 3 امتیاز را بگیریم باید حداکثر تلاش خود را بکنیم تا از حمع مدعیان قهرمانی خارج نشویم و در کورس باقی بمانیم.»


وی افزود: «بچه های ما امسال دنبال این هستند در پایان رقابت های این فصل شگفتی ساز لیگ پانزدهم شوند و رتبه ای بسیار خوب را به دست آورند. آنها شایستگی های خود را با همدلی و اتحادی که با یکدیگر دارند به منصه ظهور رسانده اند و به دنبال این هستند که با تداوم همین روند ثابت کنند که تنها نام برای یک تیم موفقیت نمی آورد بلکه تلاش و دوری از حاشیه رمز موفقیت یک تیم است.»


مربی صبای قم خاطرنشان کرد: «من و دیگر اعضای کادر فنی تیم هر جا کار کردیم، به دنبال آن بودیم که قبل از هر چیز با بازیکنان تیم رفیق باشیم. با ایجاد چنین جو مثبتی بازیکنان با آرامش خاطر در خدمت تیم هستند و هدف شان همان چیزی است که هدف کادرفنی تیم است. رفاقت با بچه ها ثمرات زیادی دارد چرا که آنها همفکر می شوند با ما و احساس صمیمیت و یکدلی بیشتری پیدا می کنند. شخصا افتخار می کنم به رفاقت با بازیکنان تیم و امیدوارم این دوستی پس از جدایی از همدیگر هم ادامه یابد.»


دایی با اشاره به این نکته که مصدومان نفت و مشکلات مالی که این تیم دارد، باعث نمی شود ما در این دیدار از پیش برنده باشیم، تصریح کرد: «قطعا تیم هایی که در کوران رقابت های لیگ با مشکلات مالی و مصدومان زیادی روبرو می شوند در حاشیه امنیت قرار ندارند و شکست دادن آنها راحت به نظر می آید. ولی خوب تا زمانی که وارد زمین نشوی و بازی شروع نشود، نمی توان با قاطعیت گفت که پیروز هستی. فعل و انفعالاتی که در طول مسابقه رخ می دهد تیم برنده را تعیین می کند. اتفاقا هر چه مشکلات یک تیم بیشتر باشد آن تیم خطرناکتر است چرا که بازیکنانش بدون ترس بازی می کنند.»


وی افزود: «نفت تهران در بازی با ما چند مهره خوب خود را در اختیار ندارد و شنیده ها حاکی از آن است که از لحاظ مالی مشکلات زیادی دارد. خوب ما نباید یه این تیم نگاه از پیش بازنده داشته باشیم چرا که همین دست کم گرفتن حریف ممکن است باعث شکست مان شود و 3 امتیاز خانگی از دست مان بپرد.»


مربی صبای قم با اشاره به آمادگی چند بازیکن این تیم برای پوشیدن پیراهن تیم ملی یادآور شد: «از دیدگاه ما مربیان همه بازیکنان تیم مان لیاقت رسیدن به تیم ملی را دارند اما تصمیم گیرنده اصلی کارلوس کی روش است. ما در این فصل شاهد این بودیم که حامد لک نمایش فوق العاده ای داشته و به خوبی توانسته از دروازه تیم حراست کند. او زیر نظر بهزاد غلامپور به دوران اوج خود برگشته است. چند بازیکن دیگرمان هم ارزش های فنی خود را ثابت کرده اند و استحقاق حضور در تیم ملی را دارند. با این حال تصمیم نهایی را سرمربی تیم ملی می گیرد و امیدوارم آنها بتوانند به فوتبال ملی ما کمک کنند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر