صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۷ - ۰۹ دی ۱۳۹۴
در گفت‌وگو با آنا

امین منوچهری: راه‌آهن اجازه جدایی نمی‌دهد/ در ناکامی‌های یک تیم بازیکن و مربی مقصر نیست

مهاجم راه‌آهن اعتقاد دارد دلیل نتایج ضعیف تیمش این است که مسوولان باشگاه از آنها حمایت نمی‌کنند.
کد خبر : 58801

امین منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص بازی فردای تیمش مقابل تیم ساپیا اظهار داشت: «متاسفانه امسال سال سختی برای تیم راه آهن بود و با توجه به وضعیتی که داریم نه تنها بازی برابر سایپا بلکه بازی با هر تیم دیگری برای ما آسان نخواهد بود.»


وی افزود: «خوشبختانه تیم ما در چند بازی اخیر عملکرد خوبی داشت و تا حدودی امتیازات لازم را جمع کرد اما باید بیشتر تلاش کنیم تا راه آهن از این وضعیت نجات پیدا کند. همه بازیکنان و کادر فنی تلاش می‌کنند تا مقابل سایپا به پیروزی برسیم و بعد از تعطیلات باقدرت به کارمان ادامه دهیم.»


وی به خداحافظی‌اش از تیم راه‌آهن اشاره کرد و گفت: «متاسفانه شرایط راه آهن بسیار سخت شده است. تیم ما برای فصل بعد به چند بازیکن کلیدی نیاز دارد و باشگاه هم به تعهداتش عمل نکرده است و ما تاکنون هیچ گونه دریافتی نداشتیم. با توجه به این شرایط تصمیم گرفتم برای فصل بعد از این تیم جدا شوم هرچند که باشگاه هنوز با تصمیمم موافقت نکرده است اما با این شرایط ادامه همکاری سخت خواهد بود. ضمن اینکه من برای فصل بعد با تیمی مذاکره نکردم و منتظر اقدامات باشگاه برای نیم فصل دوم هستم.»


منوچهری عنوان کرد: «من روزهایی خوبی را در راه آهن داشتم و خودمم دوست ندارم از این تیم جدا شوم اما به هرحال باید وضعیت تیممان بهتر شود. طبق صحبت‌هایی که با مسئولان باشگاه داشتیم قرار بر این شده است که برای فصل بعد اوضاع کمی بهتر شود که امیدوارم این اتفاق هر چه زودتر بیافتد.»


بازیکن راه آهن در خصوص علت ناکامی‌های این تیم در نیم فصل اول اظهار کرد: «به نظر من در ناکامی‌های یک تیم تنها مربی و بازیکنان نقش ندارند زمانی که تیم از بالا حمایت نمی شود نباید انتظار یک بازی خوب و تکنیکی داشته باشیم. در نیم فصل اول تیم ما چند مهره کلیدی را در اختیار نداشت و از طرفی دیگر نقاط ضعف بسیار زیادی داشتیم. تیم راه آهن نیاز به حمایت دارد و اگر باشگاه به تعهداتش عمل کند و بازیکن مورد نیاز را جذب کند در این تعطیلات به خوبی به نقاط ضعف خودمان آگاه می شویم و با قدرت در نیم فصل دوم حضور پیدا خواهیم کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر