صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۲۴ - ۰۹ دی ۱۳۹۴
مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر:

شرایط مناسب و محیط مساعد کار بر انگیزه مادی و مالی کارکنان برتری دارد

مدیرکل فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با تأکید بر لزوم افزایش روحیه در کارکنان اظهار کرد: شرایط مناسب و محیط مساعد کار به حدی در ایجاد روحیه در کارکنان هر سازمانی موثر است که در برخی موارد، این عامل بر انگیزه مادی و مالی، بسیار برتری دارد.
کد خبر : 58792

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، قدیر خواجه‌پور گفت: در مراسمی به مناسبت سالروز ۹ دی و به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد بوشهر، صبح امروز کارکنان این واحد دانشگاهی، کار خود را با پیاده‌روی و نرمش صبحگاهی آغاز کردند.


مدیرکل فرهنگی واحد بوشهر گفت: ورزش صبحگاهی برای همگان لازم و ضروری است و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که نخستین برنامه اقشار مختلف جامعه ورزش صبحگاهی باشد.



وی با تأکید بر اینکه ورزش صبحگاهی باعث افزایش تحرک بدن و شادابی روح می‌شود، تصریح کرد: این افزایش باعث بالارفتن سوخت و ساز بدن شده که تا چندین ساعت ادامه خواهد یافت و از سوی دیگر نیز باعث افزایش میزان انرژی در بدن می‌شود و نتیجه آن عدم احساس خستگی کمتر در طول شبانه روز است.


در محیط کاری فقط انجام وظایف و مسئولیت‌ها مهم نیست بلکه فعال و با نشاط بودن تیم کاری نیز از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه کارمند، نبض تپنده هر سازمانی است و یک مدیر خوب و موفق همیشه سعی کند تیم کاری‌اش را شاد و فعال نگه دارد

مدیرکل فرهنگی واحد بوشهر با بیان اینکه انجام چنین برنامه‌هایی باعث ایجاد نشاط و شوق در فرد می‌شود، بیان کرد: هنگامی که شخص متوجه شود که سازمان برای سلامت و بهداشت روحی و روانی‌اش اهمیت قائل است، احساس علاقه و دلبستگی بیشتری به سازمان پیدا کرده و علاوه بر تقویت اعتماد به نفس در خود، باعث بازدهی و کارایی چندین برابر می‌شود.


خواجه‌پور با تأکید بر اهمیت نقش مدیران در این زمینه گفت: در محیط کاری فقط انجام وظایف و مسئولیت‌ها مهم نیست بلکه فعال و با نشاط بودن تیم کاری نیز از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه کارمند، نبض تپنده هر سازمانی است و یک مدیر خوب و موفق همیشه سعی کند تیم کاری‌اش را شاد و فعال نگه دارد.


وی با تأکید بر نگرش رئیس واحد بوشهر بر افزایش نشاط کاری تصریح کرد: دکتر قیصری و معاونان وی همواره سعی کرده‌اند، مثبت اندیشی را در بین کارکنان رواج دهند چراکه معتقدیم نگرش مثبت، باعث تغییر روحیهٔ کارمندان می‌شود که نتایج آن را علاوه بر کار، در زندگی شخصی و خانوادگی فرد نیز شاهد خواهیم بود.


این مسئول دیگر راه‌های افزایش روحیه در کارکنان نیز را یادآور شد و افزود: تشویق و تقدیر از کارکنان فعال و کارهای خوب آنان، فراهم آوردن موجبات رقابت سالم و مثبت بین افراد سازمان، توجه اساسی به ارزش‌ها و معیارهای اخلاقی و انسانی در درون سازمان و... از مهم‌ترین راهکارهای افزایش روحیه و نشاط است.


پس از پیاده‌روی، کارکنان در سالن سرپوشیده شهید محسن چکاه مجموعه ورزشی امیرالمؤمنین (ع) گردهم آمدند و با انجام مسابقه دارت و طناب کشی شادی و نشاط را با هم تقسیم کردند.



انتهای پیام/

ارسال نظر