صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۰۱ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
دراگان اسکوچیچ:

امیدوار به کسب ۱۲ امتیاز منامه هستم/ اشاره به کیفیت پایین چمن ورزشگاه بهانه نیست

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: دیدار با هنگ‌کنگ اهمیت زیادی دارد و کسب سه امتیاز این مسابقه حیاتی است.
کد خبر : 585743

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با هنگ‌کنگ در دور برگشت مرحله گزینشی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: امیدوارم از منامه با ۱۲ امتیاز کامل برگردیم. تمام تلاش ما این است که ملت ایران خوشحال باشند. برای اولین بازی خود در بحرین به مصاف هنگ‌کنگ می‌رویم. برای تیم‌ها در این رقابت‌ها احترام می‌گذاریم اما می‌خواهیم نتیجه بگیریم.


سرمربی تیم ملی فوتبال در مورد شناختش از حریفان ایران عنوان کرد: اطلاعات کاملی از این مسابقات داریم و از سال گذشته تلاش خود برای پیدا کردن شناخت از حریفان را آغاز کرده‌ایم. دیدار با هنگ‌کنگ برای ایران بسیار اهمیت دارد و سه امتیاز آن برای ما حیاتی است. موضوع دیگر این است که من به تیمم ایمان دارم. من می‌دانم که نمی‌توانیم در این بازی میزبان باشیم و به‌عنوان مهمان در اینجا حضور داریم


وی درباره میزبانی بحرین در دیدارهای دور برگشت گروه C گفت: من از کنفدراسیون فوتبال آسیا سؤال دارم که چرا باید دیدارهای حساس و با اهمیت کنونی تیم ملی فوتبال ایران به میزبانی بحرین باشد؟ من از این تصمیم کاملاً ناامید شدم.


اسکوچیچ در مورد ارزیابی‌اش از کیفیت زمین چمن دیدار تیمش با هنگ‌کنگ عنوان کرد: چمن ورزشگاه کیفیت مناسبی ندارد و خیلی خوب نیست. به هر حال بازیکنان قدرتمندی داریم و امیدوارم در دیدار فردا فقط روی بازی و تاکتیک های خودمان تمرکز کنیم.


وی در پاسخ به سؤال خبرنگار بحرینی که پرسیده بود هدف او از زیر سؤال بردن کیفیت چمن ورزشگاه بهانه‌جویی است و می‌خواهد جنگ روانی راه بیندازد، تصریح کرد: من هیچ بهانه‌ای نمی‌آورم. ما قوی هستیم و همه تیم‌ها اینجا با ایران روبه‌رو می‌شوند. در مورد این موضوع نگران نباشید. بهانه‌ای وجود ندارد. اگر شما زمین را ببینید چیزی را می‌بینید که من هرگز در زندگی ندیده‌ام. اشاره به موضوع یک بهانه نیست. شما و بقیه تیم‌ها باید با ما روبه‌رو شوید و من فرار نمی‌کنم. تیم خوبی هستیم و شما این را خواهید دید. بعد از این کنفرانس شما می‌توانید زمین را چک کنید. اول که آمدم اینجا خواستم زمین را ببینم اما به من اجازه ندادند. من می‌توانم شما را دعوت کنم و با من بیاید و زمین را ببینید. 


انتهای پیام/۴۰۴۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر