صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۰۱ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
کرمانیان مطرح کرد؛

اقتصاد دانش‌بنیان مهم‌ترین راه ایجاد درآمد پایدار در دانشگاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، ایجاد مراکز رشد، سراهای نوآوری و اقتصاد دانش‌بنیان را مهم‌ترین راه‌حل برون‌رفت دائمی از مشکلات عدیده مالی و ایجاد درآمد پایدار در واحدهای دانشگاهی دانست.
کد خبر : 585580

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از سوادکوه، حسین کرمانیان در نشست هم‌اندیشی با اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه که در سالن کنفرانس شهید عمادی این دانشگاه برگزار شد با بیان اینکه خدمات دانشگاه آزاد اسلامی به کشور ستودنی است، اظهار کرد: با تبدیل تهدید به فرصت می‌توان بر مشکلات فائق آمد و باید از قابلیت‌های کارکنان جوان و فعال به عنوان سرمایه‌های نیروی انسانی استفاده بهینه شود.


وی افزود: اعضای هیئت علمی دانشگاه صاحبان فکر و اندیشه هستند که با تولید علم و ایده‌های نوآورانه می‌توانند در مسیر تبدیل علم به سرمایه و ارتباط کاربردی دانشگاه با صنعت گام‌های مؤثری بردارند.


دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، ایجاد مراکز رشد، سراهای نوآوری و اقتصاد دانش‌بنیان را مهم‌ترین راه‌حل برون‌رفت دائمی از مشکلات عدیده مالی و ایجاد درآمد پایدار در واحدهای دانشگاهی دانست و مطرح کرد: با تبدیل به احسن املاک و مستغلات مازاد دانشگاه می‌توان در ایجاد درآمدهای غیرشهریه‌ای اقدامات مؤثری انجام داد.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با بیان ظرفیت‌های موجود در منطقه در حوزه‌های گردشگری، کشاورزی و معادن، خواستار ارائه طرح‌های برون‌دانشگاهی از سوی اعضای هیئت علمی در راستای درآمدهای غیرشهریه‌ای شد.


کرمانیان تأمین منابع مالی برای پرداخت حقوق و بخشی از معوقات بیمه و وام بانک ملی اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه، شارژ صندوق پس‌انداز با تأمین منابع مالی تا سقف یک میلیارد ریال، تأمین اعتبار ارائه تسهیلات وام به دانشجویان ورودی جدید و تخصیص اعتبار برای تجهیز دفتر روابط عمومی را نوید داد.


داریوش خادمی شورمستی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه نیز با ارائه گزارش عملکرد این دانشگاه بیان کرد: این دانشگاه در راستای جذب حداکثری دانشجو توانست با تثبیت دانشجو، اکنون روند افزایش تدریجی در جذب دانشجو را ادامه داده و در این راستا خواستار ایجاد و راه‌اندازی رشته‌های پرطرفدار در تحصیلات تکمیلی و طرح تعاون رشته‌ها در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران شد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر