صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۲۷ - ۰۷ دی ۱۳۹۴

ادعای کوچک‌زاده تکذیب شد/ منصوری‌آرانی: عراقچی در جلسه کمیسیون نگفت اقدام کنگره آمریکا، نقض فاحش برجام است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: آقای عراقچی در جلسه کمیسیون، گفتند کمیته‌ای که از طرف شورای عالی امنیت ملی منصوب شده است موضوع را بررسی خواهد کرد و هرچه این کمیته بگوید بر مبنای آن عمل می‌کنیم.
کد خبر : 58525

عباسعلی منصوری آرانی نماینده مردم کاشان در مجلس در ‌گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، در پاسخ به این سؤال که «آیا آقای عراقچی در جلسه کمیسیون امنیت ملی گفته است که اقدام کنگره آمریکا نقض فاحش برجام است؟»، اظهار کرد: آقای عراقچی این‌گونه نگفته‌اند، وی گفته است کمیته‌ای که از طرف شورای عالی امنیت ملی منصوب شده است موضوع را بررسی خواهد کرد و هرچه این کمیته بگوید بر مبنای آن عمل می‌کنیم.


این نماینده مجلس ادامه داد: آقای عراقچی تأکید کرده است که هنوز مشخص نیست که این اقدام کنگره آمریکا باعث نقض برجام شده است و یا اینکه این نقض فاحش بوده است، یا جزئی است، یا اساساً نقضی انجام نشده است.


منصوری‌آرانی تصریح کرد: آقای عراقچی معتقد بود که اقدام کنگره آمریکا برجام را تحت تأثیر قرار خواهد داد. آقای عراقچی درباره نقض برجام نظری نداشتند. همچنین ایشان نامه وزیر امور خارجه آمریکا به وزیر امور خارجه کشورمان را نیز مهم دانستند و گفتند که باید این نامه نیز مدنظر قرار گیرد.


به گزارش آنا، صبح امروز مهدی کوچک زاده نماینده تهران در مجلس طی تذکری شفاهی گفت: آقای عراقچی روز گذشته در کمیسیون امنیت ملی مجلس اقرار کرد که قانون اخیر آمریکا نقض فاحش برجام است، در حالی که ما به وظایف‌مان که نابود کردن دستاوردهای هسته‌ای است، عمل می‌کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر