صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۳۴ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۰
افراسیاب:

شناسایی ظرفیت‌های منطقه سیستان رسالت دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس دانشگاه زابل، شناسایی ظرفیت‌های منطقه سیستان در کنار معضلات و مشکلات را از رسالت‌های دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد.
کد خبر : 585143

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از زابل، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل زابل با پیمان افراسیاب، رئیس دانشگاه زابل دیدار و درباره همکاری‌های مشترک تبادل‌نظر کردند.


رئیس دانشگاه زابل در این دیدار به ویژگی‌های دانشگاه‌های نسل اول تا سوم پرداخت و گفت: دانشگاه‌های منطقه سیستان با وجود خدمات بسیار و تربیت نیروی انسانی متخصص باید به رفع مسائل و معضلات منطقه بپردازند.


افراسیاب، شناسایی ظرفیت‌های منطقه سیستان در کنار معضلات و مشکلات را از رسالت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل زابل دانست و بیان کرد: دانشگاه‌ها به‌عنوان یک ید واحد با هم‌افزایی درصدد رفع موانع و تقویت ظرفیت‌های موجود منطقه در راستای کمک به مردم سیستان برآمدند.


وی از فعالیت‌های مشارکتی دانشگاه‌های منطقه سیستان استقبال و بیان کرد: خدمات دانشگاه در سیستان مثبت بوده، از شأن و جایگاه مردم و رسالت دانشگاه‌ها فاصله زیادی داشته است.


رئیس دانشگاه زابل با اشاره به جایگاه تمدن‌سازی دانشگاه‌ها در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیان کرد: دانشگاه‌ها طبق منویات مقام معظم رهبری باید در راستای تمدن‌سازی در ۴۰ سال دوم انقلاب اسلامی حرکت کنند.


به گزارش آنا، در این دیدار درباره مشارکت دانشگاه زابل و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل زابل در برگزاری همایش علمی و تخصصی «قیام مردم سیستان به خونخواهی امام حسین علیه‌السلام» تبادل‌نظر شد.


مقرر شد دبیرخانه دائمی این همایش با مشارکت این دو دانشگاه تأسیس و محرم سال آینده این همایش در سطح ملی و بین‌الملل برگزار شود.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر