صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۶ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
یک عضو شورای شهر:

عملکرد نادرست فرمانداری تهران باید پیگیری شود

یک عضو شورای شهر گفت: در دوره پنجم شورا نحوه برخوردی که فرمانداری تهران با شورای شهر کرده فراتر از حد قانونی و جایگاه فرمانداری بوده است و این عملکرد نادرست باید پیگیری شود.
کد خبر : 584833

به گزارش خبرنگار شهری گروه جامعه خبرگزاری آنا، زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران ظهر امروز در صحن شورا در جریان بررسی اعتراض هیات تطبیق به گزارش تحقیق و تفحص از شرکت رسا تجارت و سه شهید گفت: در دوره پنجم شورا نحوه برخوردی که فرمانداری تهران با شورای شهر کرده است موجب وهن شورا شده و فراتر از حد قانونی و جایگاه فرمانداری بوده است.


وی ادامه داد: در جایی که یک نماینده از شورا در هیات تطبیق حضور دارد این انتظار می‌رود با حضور نماینده شورا که عضو شورای شهر است اگر شبهه‌ای وجود دارد مورد بحث و بررسی قرار گیرد و در نهایت اگر به توافقی نرسیدند طی یک نامه کتبی که برخواسته از هیات تطبیق به استناد مواد قانونی و نه به استناد نظر شخصی و ورود راسا و سلیقه‌ای انجام شود.  


این عضو شورا از ریاست شورای شهر درخواست کرد تا انتقاد شدید اعضای شورای شهر را نسبت به این عملکرد فرماندار تهران منعکس کند و گفت: به عنوان نماینده‌های مردم این انتظار را از همه دستگاه‌های دولتی و عمومی داریم که در مقابل با رانت، فساد و تخلف ایستادگی کنند و پرچم مبارزه را به دست گیرند.  


نوری تصریح کرد: از ریاست شورا خواهش می‌کنم نامه اعتراضی شورای شهر را خطاب به فرماندار تهران نسبت به عملکرد نادرست و ناصواب ایشان در این فقره پرونده و موارد مشابه ارسال کند.


انتهای پیام/۴۱۶۱

انتهای پیام/

ارسال نظر