صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۲ - ۰۷ دی ۱۳۹۴

بانک رفاه هزینه خدمات خریداری شده تأمین اجتماعی از بیمارستان‌های دولتی را پرداخت می‌کند

وزیر بهداشت در خصوص امضای تفاهم نامه با وزارت رفاه گفت: در این تفاهم نامه از ظرفیت بانک رفاه کارگران به منظور پرداخت خدمات خریداری شده از سوی سازمان تأمین اجتماعی از بیمارستان‌های وزارت بهداشت استفاده می‌شود.
کد خبر : 58482

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سید حسن هاشمی در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه با وزارت رفاه که شب گذشته در بیمارستان شوریده تهران برگزار شد، گفت: حضور بانک رفاه به عنوان عامل سوم، می‌تواند پشتیبانی برای دریافت اسنادی باشد که وزارت بهداشت تحویل می‌دهد.


وی تصریح کرد: این تفاهم نامه گشایشی در روابط مالی که باید بین بیمارستان‌های وزارت بهداشت و همچنین دریافت کنندگان خدمت از سازمان تأمین اجتماعی ایجاد خواهد کرد.


وزیر بهداشت اظهار کرد: با امضای تفاهم نامه، مراکز درمانی دولتی، می‌توانند خدمات خود را موثرتر و با کیفیت بیشتری ارائه دهند.


وزیر بهداشت با بیان اینکه حضور عامل سوم، به صورت دائمی است، افزود: امیدواریم توافقی که انجام شده بدون هیچ مشکلی برای همیشه بتواند یک رابطه منطقی را برای مراکز درمانی وزارت بهداشت و همچنین سازمان تأمین اجتماعی تعریف کند.


هاشمی در پایان در خصوص بدهی بیمه‌ها، یادآور شد: توافقاتی در خصوص بدهی‌ها انجام شده که امیدواریم طبق توافق، کارها پیش برود.


در این مراسم مدیرعامل بانک رفاه کارگران، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، معاون درمان و معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت حضور داشتند.


انتهای پیام/

ارسال نظر