صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۴۴ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۰
رستم‌پور:

مشارکت حداکثری در انتخابات دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند

بصیرت مردم جمهوری اسلامی را شکل دادرئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده عنوان کرد: حضور حداکثری در انتخابات بر تصمیمات دشمنان تأثیرگذار است و دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند.
کد خبر : 584473

محمد رستم‌پور در حاشیه بزرگداشت پنجمین سالگرد شهادت حمید قاسم‌پور دانشجوی شهید مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا اظهار کرد: برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی باید با الگو قراردادن این شهیدان گرانقدر روحیه جهاد و شهادت را گسترش دهیم و بدانیم که عزت و شرف کشور ما مدیون خون شهداست.


وی اضافه کرد: شهدا اسوه‌های بی‌نظیری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند که باید برای ترویج این فرهنگ مشارکت‌ همه‌جانبه‌ داشته باشیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده، شهدا و جامعه ایثارگران را مایه افتخار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران دانست و افزود: خون و تداوم راه شهدا ضامن بقای نظام است و همه باید قدردان این نعمت باشیم که عزت و اقتدار را برای ما به ارمغان آوردند.


رستم‌پور عنوان کرد: شکل‌گیری جمهوری اسلامی نشانگر بصیرت مردم بوده و این همت مردم، مقاومت و ایستادگی آنان بود که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و این موضوع وظیفه ما را در حفظ و حراست انقلاب سنگین‌تر می‌کند.



وی با تأکید بر اینکه دشمن با هر ابزار و تبلیغات مخربی به‌دنبال سیاه‌نمایی خدمات نظام جمهوری اسلامی و یأس و ناامیدی در مردم برای حضور نیافتن در رویداد بزرگ و سرنوشت ساز انتخابات است، ادامه داد: مردم فهیم باید با مشارکت فعالانه و آگاهانه خود در انتخابات به دشمن ثابت کنند، حافظ نظام و آرمان‌های والای امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا هستند و تا پای جان از این انقلاب و دستاوردهای آن دفاع می‌کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده مطرح کرد: شرکت در انتخابات وظیفه ملی و دینی هر فردی با هر اعتقاد و دیدگاهی است؛ چراکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بر تصمیمات دشمنان تأثیرگذار است و دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند.


به گزارش آنا، مراسم بزرگداشت پنجمین سالگرد شهادت حمید قاسم‌پور دانشجوی شهید مدافع حرم دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده به همت قرارگاه خادم‌الشهدا و هیئت عاشورایان منتظر در محل گلزار شهدای شهرستان آباده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر