صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۲ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۰
امام جمعه لارستان:

خانواده‌ها انس با قرآن را در سبک زندگی وارد کنند

امام جمعه لارستان گفت: توصیه می‌شود که خانواده‌ها، انس با کلام وحی و قرائت آن‌ را در سبک زندگی خود وارد کنند.
کد خبر : 584263

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لارستان، حجت‌الاسلام سیدمختار موسوی در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی "مدبران نور" که با حضور مسئولان شهرستان لارستان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس روایات و کلام بزرگان توصیه می‌شود که خانواده‌ها، انس با کلام وحی و قرائت آن‌را در سبک زندگی خود وارد کنند.


وی با قدردانی از برگزار کنندگان این برنامه معنوی و پایگاه مقاومت شهید مرادزاده شهر لار،گسترش فعالیت‌های قرانی و نشر معارف دینی را مایه برکت و رحمت برای مجموعه شهرستان دانست و افزود: قرآن نور است و به‌وسیله انتشار نور الهی قرآن،ظلمت و گمراهی از میان رفته و جامعه با هدایت قرآن به سمت هدایت رهنمون می شود.


امام جمعه لارستان با تأکید بر اهمیت انس و الفت با کتاب آسمانی قرآن اظهار کرد: در خانه‌ای که قرآن حضور داشته باشد و فرهنگ تدبر و سنت تلاوت قرآن مرسوم باشد؛ ملائکه و به تبع آن خیر و برکت حضور دارند و اگر قرآن کریم در مکانی مهجور باشد،خیر و برکت از آن رخت بر بسته و محل جولان شیاطین است.


موسوی، جوانان را به تدبر و دقت در مفاهیم  قرآنی توصیه کرد و گفت: در شرایط فعلی ،عمل به وظایف فردی و اجتماعی از اهم امور است و یکی از  مصادیق عمل به وظایف، شرکت در انتخابات  پیش‌رو است.


امام جمعه لارستان اضافه کرد: انتخابات پیش‌رو نماد اهمیت مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود در جامعه اسلامی بوده و نباید این موضوع مهم را کوچک قلمداد کرد.


تأکید بر مسئله‌محور بودن  فعالیت‌های بسیج محلات


عیسی افسری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه لارستان نیز در این مراسم با قدردانی از برگزارکنندگان و فعالان عرصه قرآنی گفت: یکی از برنامه‌های  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لارستان، تأکید بر مسئله‌محور بودن  فعالیت‌های بسیج محلات است و پایگاه شهید مرادزاده  یکی از بهترین پایگاه‌هایی است که با دقت و با حساسیت مثال‌زدنی مشکلات مادی و معنوی محله را شناسایی کرده و درصدد حل این مشکلات است.


این مسئول بیان کرد: درصدد هستیم که با مشارکت مردم و جوانان و جهاد عملی مسئولان محله‌ای درخور نظام و جامعه اسلامی ایجاد کرده و باعث شور و نشاط در این محله شویم.


وی از فعالیت‌های قرآنی و تلاش‌های مهدی زارع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در ترویج فرهنگ قرآنی و همکاری با سپاه تشکر کرده و خواستار ادامه این فعالیت‌ها و مشارکت مستمر در دیگر فعالیت‌های معنوی و فرهنگی شد.


به گزارش آنا در این مراسم با اهدای لوح سپاس و نگین متبرک به حرم مطهر حضرت ابوالفضل‌العباس علیه‌السلام از فعالیت های فرهنگی و قرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی شد.


انتهای پیام/۴۱۱۷/

انتهای پیام/

ارسال نظر