صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۳ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
پیام تبریک حیدری به مناسبت سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی؛

امروز دانشگاه آزاد اسلامی تصویری از رشد و بالندگی علم و فرهنگ است

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی چهلمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر : 583814

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی چهلمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی را تبریک گفت.


متن پیام به شرح زیر است:


سلام و درود خدا بر خردمندانی که از باب عبادتِ خدمت به خلق خدا بستر رشد، تعالی و آسمانی شدن خردها را فراهم کرده و با ایجاد دانشگاه‌ها که به‌حق مراکز اندیشه و خرد هستند، نقشی بی‌نظیر در تعالی جامعه بشری ایفا می‌کند.


دانشگاه‌ها محور و شیرازه توسعه علم و استقرار دانایی، مرکز عقلانیت، تربیت، سازندگی، تعامل و تقابل افکار بشری و کلیدی‌ترین رکن در بیداری، زایش و استمرار انسانیت محسوب می‌شوند. امروز ظرفیت و توان عظیمی در دانشگاه‌های این سرزمین نهادینه و به برکت آن در چهارگوشه وطن، شکوفایی علم و دانش موجب افتخار ایران و ایرانیان در سراسر جهان گردیده است. امروز ۴۰ سال از تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی، جوانه خرد و اندیشه و عمل، در ایران عزیزمان می‌گذرد. جوانه‌ای که با شکوفایی خود، روشنای امید و ماندگاری را بر مردمانش به ارمغان آورده است و نه تنها در شرقی‌ترین نقطه کشور، بلکه نامی پرتکرار در جوامع علمی سراسر جهان گردیده است.


امروز دانشگاه آزاد اسلامی تصویری از رشد و بالندگی علم و  فرهنگ  و امید در دفتر پرافتخار جمهوری اسلامی ایران بوده و  برای روح‌های مشتاق نسل جوان و آینده‌ساز این مملکت،   نویدبخش آینده‌ای  پویا و  پرنشاط است.


قرار گرفتن نام دانشگاه آزاد اسلامی در بین دانشگاه‌های برتر جهان و افتخارآفرینی در عرصه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، جهادی در چهلمین سال فعالیت آموزشی و پژوهشی، بدون شک ثمره همت، همدلی، تلاش دلسوزانه و متعهدانه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و پرسنل اداری این مجموعه است که از امکانات موجود نهایت بهره‌مندی و اثربخشی را داشته‌اند.


در دهه چهارم فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی، مفتخریم اعلام کنیم این دانشگاه در قامت دانشگاهی حل مسئله و کارآفرین همچون گذشتهٔ پرافتخار خویش، مهیا است تا با به‌کارگیری ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود، برای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از گذشته تلاش کند و با عبور از دانشگاه‌های نسل اول و دوم و حتی سوم، در تلاش است به همت جوانان افتخارآفرین و پژوهشگران و فرهیختگان با گسترش دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی و ایجاد سراهای نوآوری و توجه ویژه به شرکت‌های دانش‌بنیان و تجاری‌سازی یافته‌های علمی و پژوهشی گام نوینی در پیشرفت کشور بردارد.


ضمن تبریک این اتفاق خجسته به‌تمامی همکاران خدوم و ارجمند دانشگاهی، یاد و خاطره تمامی زحمتکشان عرصه علم و دانش را در سی و نه سال گذشته که این نهال نوپا و یادگار سال‌های اولین انقلاب را به درختی تناور بدل کردند و به دست ما سپردند، تقدیر و تشکر نماید. امید است در سایه الطاف ایزد متعال شاهد بالندگی و پیشرفت هر چه بیشتر دانشگاه آزاد اسلامی و نقش‌آفرینی آن در شکل‌گیری تمدن ایرانی - اسلامی باشیم.


فرصت را غنیمت شمرده، تشکر و سپاس خویش را خدمت همه همکاران عزیز که علیرغم سختی‌ها و محدودیت‌های مختلف، به هر نحو در پیشبرد اهداف عالی دانشگاه آزاد اسلامی به‌خصوص در ایامی که به دلیل شیوع بیماری کرونا، زحمات مضاعفی را در امر آموزش و پژوهش متحمل می‌شوند ابراز می‌دارد.


امید داریم در سالی که توسط مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نام‌گذاری شده است، همگام با اهداف دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و کارآفرینی، نقشی مؤثر در تعلیم و تربیت جوانان فرهیخته میهن اسلامی و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران و دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی، کارآمد و توسعه‌یافته داشته باشیم.


انتهای پیام/۴۰۴۰/

انتهای پیام/

ارسال نظر