صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۰:۲۸ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
محسنی بندپی:

استان تهران ۶۰ هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی دارد

استاندارتهران گفت: در استان تهران ۶۰ هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی مسکن ملی داریم که متقاضیان می‌توانند اگر ویژگی‌های آن را دارند ثبت نام کنند و ظرف ۲ سال این واحدها را تحویل بگیرند.
کد خبر : 583424

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا،  انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران در جلسه شورای مسکن با بیان اینکه ۷۲ هزار مسکن اقدام ملی سهم استان تهران است اظهار داشت: تاکنون ۱۲ هزار نفر ثبت‌نام خود را در این طرح نهایی و وجه پرداخت کرده اند.


وی با اشاره به اینکه طرح مسکن اقدام ملی مشکلات زیرساختی و دریافت خدمات زیربنایی را ندارند گفت: در استان تهران ۶۰ هزار واحد مسکونی فاقد متقاضی مسکن ملی داریم و در این خصوص متقاضیان می‌توانند سامانه را مطالعه و اگر ویژگی‌های آن را دارند ثبت نام کنند و طبق زمان‌بندی ظرف ۲ سال این واحدها را تحویل بگیرند.


استاندار تهران در ادامه بر همکاری شهرداران استان تهران در خصوص ارائه خدمات به مسکن‌های طرح اقدام ملی تاکید کرد و بیان داشت: در این زمینه دستگاه‌های خدمات رسان اعلام آمادگی کرده اند تا نسبت به نصب انشعابات اقدامات لازم را انجام دهند.


محسنی بندپی افزود: مهمترین دستور کار اتمام پروژه‌های مسکن مهر بود که متقاضیان از چندین سال پیش ثبت نام کرده و پول آن را پرداخت کردند، در این راستا ۳۲۲ هزار واحد مسکن مهر در استان تهران داریم که ۸۵ درصد تحویل داده شده و ۱۵ درصد باقی مانده نیز تعیین تکلیف شد تا موانع آن برداشته شود.

استاندار تهران بیان داشت: با توجه به کمک شورای مسکن مقرر شد که از منابع داخلی شرکت شهرهای جدید پردیس و پرند و بدون تحمیل بار مالی به شهروندان اقدامات پیگیری شود و تا ۳۰ مردادماه واحدهای باقی مانده مانده تحویل داده شود.


انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر