صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۱۷ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۰
برجسته عنوان کرد؛

عزم دانشگاه آزاد اسلامی آیت‌الله آملی در اجرای برنامه‌های فرهنگی با محور شهدا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی گفت: این دانشگاه برای اجرای برنامه‌های فرهنگی حول محور شهدای گمنام و ساخت یادمانی مناسب برای آنان عزمی جدی دارد.
کد خبر : 583376

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از آمل، حامد برجسته در دیدار با معاون ستاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران با بیان اینکه مزار مطهر دو شهید گمنام به قلب تپنده و مرکز ثقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی تبدیل شده است، بیان کرد: حضور این دو شهید، دانشگاه را به پایگاهی فرهنگی تبدیل کرده و دانشگاه تمام تلاش خود را برای پاسداشت و حفظ جایگاه این شهدا به کار خواهد بست.


وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی حول محور شهدای گمنام و ساخت یادمانی مناسب برای این دو شهید عزمی جدی دارد.


معاون حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران هم در این دیدار اظهار کرد: روحیه جهادی و عزم جدی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی در اجرای برنامه‌های ویژه شهدای گمنام قابل‌ تحسین است.



علی هاشمی با بیان اینکه کم‌توجهی، سهل‌انگاری و تأخیر در اجرای برنامه‌های ابلاغی ستاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در شأن و جایگاه شهدا نیست، ابراز امیدواری کرد که مسئولان دانشگاه با برگزاری هرساله مراسم سالگرد این دو شهید تا دهه فجر ساخت یادمان شهدا را به پایان برسانند.


انتهای پیام/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر