صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۹:۲۶ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۰
محسنی بندپی:

به همیاری و نظارت شهرداری‌ها در انتخابات نیاز داریم

استاندار تهران گفت: امسال نیز انتخابات به بهترین شکل برگزار شود و در این خصوص به همیاری و تلاش و نظارت شهرداری‌ها و همه عوامل نیاز داریم تا بتوانیم این افتخار را رقم بزنیم.
کد خبر : 583174

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، انوشیروان محسنی بندپی عصر شنبه در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان تهران ضمن تقدیر از شهرداران استان تهران اظهار داشت: اقدامات اثربخش شهرداران در جهت عمران و توسعه شهری و رضایتمندی شهروندان جای تقدیر و تشکر دارد.


وی افزود: مهم‌ترین رویداد یعنی انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای شهر و روستا، میاندوره ای خبرگان و میاندوره ای مجلس در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس را در ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ در پیش رو داریم و طبق آنچه قانون مشخص شده به کمک شهرداری‌ها نیاز داریم.


استاندار تهران با بیان اینکه باید تمام تمهیدات اندیشیده شود و تلاش‌ها صورت بگیرد تا همچون سال ۹۸ که استان تهران ۲۴ رده ترقی داشته و از ۲۷ به رتبه سوم در برگزاری سالم انتخابات رسید امسال نیز انتخابات به بهترین شکل برگزار شود گفت: در این خصوص به همیاری و تلاش و نظارت شهرداری‌ها و همه عوامل نیاز داریم تا بتوانیم این افتخار را رقم بزنیم.


محسنی بندپی با اشاره به ابلاغ اساسنامه جدید سازمان همیاری از سوی وزارت کشور گفت: تغییرات در وظایف و اهداف سازمان همیاری شهرداری‌ها در نظر گرفته شده که به چابک سازی شورا کمک می‌کند.


وی ادامه داد: بر اساس اساسنامه جدید هیئت مدیره شامل ۵ نفر اعضای اصلی و ۲ نفر علی البدل هستند و مدیرکل بازرسی استانداری نیز به عضویت شورا درآمده و یکی از اعضای شورای اسلامی استان به عنوان عضو ناظر در نظر گرفته شده است.


استاندار تهران عنوان کرد: اساسنامه جدید مسیر را برای فعالیت سازمان همیاری‌ها مشخص کرده که مسیر شفاف و به دور از حاشیه می‌باشد و وظایف محدود و مشخص شده است.


محسنی بندپی تاکید کرد: جهت جبران عقب ماندگی تاریخی در مسائل حقوقی سازمان همیاری شهرداری‌های استان تیم حقوقی تشکیل و اقدامات مورد نظارت قرار می‌گیرد؛ چرا که تقویت و شفاف سازی سازمان همیاری شهرداری‌ها راهبرد بنده از زمان تصدی استانداری بوده تا اثربخشی اقدامات بیشتر شود.


محسنی بندپی در ادامه با اشاره به در پیش بودن سوم خرداد و فتح خرمشهر نیز اظهار داشت: خون شهدا باعث افتخار سربلندی، پایداری و مقاومت مردم شده و سبب شده تا ما تصدی پیدا کنیم از این رو مسئولیت داریم و باید به درستی وظایف خود را انجام دهیم و قدردان خون شهدا باشیم.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر