صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۲۹ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۰

آرمان شهر فرش جلب رضایت مشتری در کنار تثبیت جایگاه و موفقیت این برند است

شهر فرش به عنوان اولین و بزرگترین هایپر تخصصی فرش و تابلو فرش همواره تثبیت جایگاه این برند و نیز جلب رضایت مشتریان را در دستور کار خود داشته است.
کد خبر : 583166

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا از نقل از روابط عمومی شهر فرش، طی سال های گذشته و در نوسانات شدید بازار ارز، طلا و سکه که نقش مهمی در هدایت نقدینگی موجود در بازار داشته و به نحو اثر گذاری در بالا و پایین بردن قیمت ها مداخله نموده است، شاهد بی ثباتی شدیدی در نرخ انواع کالاها بوده ایم. در این میان اما شهر فرش تلاش داشته است به جهت حفظ رکورد فروش و همچنین حفظ مشتریان خود، تا حد ممکن در برابر موج افزایش قیمت ها مقاومت کرده تا حتی الامکان اثرات نامطلوب نوسانات بازار سرمایه را خنثی نماید کمپین فرش ارزان شد گویای این امر می باشد.


لذا تنها زمانی شاهد افزایش نرخ محصولات این برند بوده ایم که در خلال نوسانات بازار اقدام به خریداری محصول نموده و بنابراین با توجه به افزایش قیمت تمام شده ی محصول چاره ای جز اعمال این افزایش قیمت بر روی قیمت نهایی مصرف کننده وجود نداشته است.


از سوی دیگر هر زمان که بازار سیر نزولی به خود گرفته، مجموعه شهر فرش به عنوان یکی از پیشتازان در این امر اقدام به کاهش قیمت ها نموده است.


یکی دیگر از سیاست های کلیدی شهر فرش در جهت ارائه محصول با پایین ترین نرخ ممکن، خریداری محصولات به صورت عمده از تولیدکنندگان بوده است. بنابراین به واسطه ی همین خرید عمده، قیمت تمام شده هر فرش برای مجموعه شهر فرش پایین تر از سایر فروشندگان فرش تمام شده و در نتیجه خریدار نیز با پایین ترین نرخ موجود در بازار اقدام به خرید از شهر فرش می نماید.


مجموعه ی این اقدامات در چارچوب اهداف تعریف شده ی برند شهر فرش در جهت حفظ موقعیت برند، افزایش فروش و افزایش رضایت مشتریان و مخاطبان این برند انجام گرفته است.


لذا در شرایط پیش رو که بازار به نقطه آرامش رسیده و شاهد نرخ های متغیر هر روزه ی ارز و طلا نیستیم، این مجموعه در نظر دارد با کاهش قیمت فرش گامی دیگر در جهت افزایش رضایت مشتریان و نیز حفظ رکورد فروش خود بردارد.


انتهای پیام/۴۱۲۹/ر


انتهای پیام/

ارسال نظر