صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
دوستار خبر داد؛

انعقاد ۱۵ تفاهم‌نامه میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و صنعت

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: این دانشگاه با حوزه صنعت و خدمات ارتباط خوبی برقرار و واحد رشت تاکنون ۱۵ تفاهم‌نامه همکاری با سازمان‌های مختلف منعقد کرده و ۱۵ تفاهم‌نامه دیگر را در دست تدوین دارد.
کد خبر : 582875

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رشت، محمد دوستار در جلسه‌ای که با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان دارای ۱۵ مرکز و واحد، هشت آموزشکده مهارتی و کارآفرینی بوده و ۳۲هزار دانشجو در حال تحصیل دارد.
 
وی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی گیلان تمامی تلاش خود را برای جذب دانشجو با توجه به امکانات و ظرفیت بالای استان انجام می‌دهد، بیان کرد: تعداد ورودی دانشجویان نسبت به سال ۹۸ در نیمسال اول ۷درصد رشد و در نیمسال دوم با ۱۴درصد رشد همراه بوده است.
 
دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با قدردانی از برنامه‌ریزی‌های دقیق اعضای هئیت علمی برای پیشبرد اهداف آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، گفت: ۸۱۸ نفر از استادان در دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در حال آموزش به دانشجویان هستند.
 
دوستار با تأکید بر اینکه ساماندهی رشته‌های تحصیلی و هیئت علمی جزء اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان است، مطرح کرد: ساماندهی رشته‌های تحصیلی استان گیلان را به سه بخش استانی تقسیم کرده‌ایم.


وی ناحیه‌بندی استان گیلان را با محور دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و همراهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار و لشت نشا اعلام و خاطرنشان کرد: بخش ‌شرق گیلان با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان و همراهی واحدهای دانشگاه آزاد در آستانه، لنگرود، سیاهکل و رودسر هستند.


دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان بخش غرب گیلان را با محور دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی و همراهی فومن، شفت، صومعه‌سرا، تالش، ماسال و آستارا نام برد و اظهار کرد: هدف از این ساماندهی ایجاد توازن در مورد رشته‌ها و اعضای هیئت علمی است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تأکید بر فعالیت‌های پژوهشی و فناوری که در رتبه‌بندی پژوهشی استان گیلان دارای رتبه ششم در کشور است، ادامه داد: واحد رشت نیز در رتبه بندی پژوهشی دارای رتبه ششم کشوری است.


دوستار ارتباط بسیار خوب استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با حوزه صنعت و خدمات را یادآور شد و افزود: تاکنون ۱۵ تفاهم‌نامه همکاری توسط دانشگاه با سازمان‌ها منعقد شده است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ۱۵ تفاهم‌نامه دیگر را هم در دست تدوین دارد.
 
وی با تأکید بر فعالیت‌های معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان که با برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی برای نخستین‌بار در استان گیلان سبب ایجاد روحیه بسیار بالایی میان اعضای هیئت علمی و دانشجویان شده است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی گیلان توانست رتبه سوم کشوری در کرسی‌های آزاداندیشی را کسب کند.


دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با محوریت مشارکت حداکثری در انتخاباتات را در برنامه‌های پیش و رو دارد.
 
انتهای پیام/۴۱۱۷/

انتهای پیام/

ارسال نظر