صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس سازمان مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران:

۴۰۰ مددکار اجتماعی شهرداری در معرض کرونا قرار دارند

رییس سازمان مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: ۴۰۰ نفر مددکار اجتماعی شهرداری تهران به طور مستقیم در معرض خطر ابتلا به کرونا هستند.
کد خبر : 582763

سید مالک حسینی در گفتگو با خبرنگار شهری گروه جامعه خبرگزاری آنا  در خصوص واکسینه شدن مددکاران شهرداری گفت: در بحث واکسن از زمانی که موضوعات آنفولانزا مطرح شد، مکاتبات متعددی انجام دادیم و سه مکاتبه برای واکسن آنفولانزا انجام دادیم و شرایط را برای وزارت بهداشت و ستاد کرونا تشریح کردیم اما به نظر می‌رسد اهمیت و سختی کار مددکارها هنوز به خوبی تببین نشده است.  


او با بیان اینکه مددکارها در توزیع واکسن کرونا اولویت ندارند افزود: در دوره جدید دو مکاتبه با ستاد کرونای تهران داشتیم و با نگاه مثبت برای واکسیناسیون قول دادند اما نمی‌دانم ایراد کار کجاست که کاری انجام نمی‌دهند.


حسینی با تاکید بر اینکه به حوزه مددکاران کم لطفی شده است، گفت: تا کنون تعداد زیادی از همکاران ما مبتلا به کرونا شده‌اند، از این تعداد برخی در گرمخانه‌ها و تعدادی در سازمان در حال خدمت‌رسانی هستند.


 مدیرعامل سازمان، رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با ابراز تاسف از عدم پاسخ گویی به پیگیری های سازمان در خصوص واکسیناسیون تعداد محدود ۴۰۰ نفری مددکارانی و عواملی که به طور مستقیم در معرض خطر ابتلا به کرونا هستند، از مسئولین درخواست کرد این موضوع را در اولویت قرار دهند.


انتهای پیام/۴۱۶۱

انتهای پیام/

ارسال نظر