صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۸ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
معاون آموزشی وزارت علوم مطرح کرد؛

بهره‌مندی از زیرساخت‌های مهیاشده آموزش الکترونیکی در دوران پساکرونا

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: از تجربیات و زیرساخت‌های مهیاشده برای آموزش الکترونیکی در دوران پساکرونا نیز بهره خواهیم برد.
کد خبر : 582447

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، علی خاکی صدیق در آئین سنا (بزرگداشت مقام شامخ معلم) و آئین ناب (نکوداشت استعدادهای برتر) که به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار شد، گفت: خوشبختانه در دوران شیوع کرونا با توانمندی موجود در دانشگاه‌ها و تلاش‌های صورت گرفته آموزش در دانشگاه‌ها تعطیل نشد.


وی با بیان اینکه تنها ۲۰ تا ۲۵ درصد دانشگاه‌های کشور در آغاز کرونا زیرساخت‌های لازم را برای آموزش‌های الکترونیکی داشتند، افزود: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران ما در دانشگاه‌های مختلف این زیرساخت‌ها در دانشگاه‌ها فراهم و آموزش‌ها در بستر فضای مجازی ادامه پیدا کرد.


خاکی صدیق دانشگاه سمنان را ازجمله دانشگاه‌های موفق در برگزاری کلاس‌های آموزشی به‌صورت مجازی برشمرد و گفت: هر چند مشکلات زیرساختی در این زمینه وجود دارد اما بسیاری از دانشگاه‌ها در خصوص آموزش‌های مجازی وضع مطلوبی دارند.


وی همچنین از تصویب نظام‌نامه آموزش الکترونیکی خبر داد و تصریح کرد: با تصویب این نظام‌نامه از تجربیات و زیرساخت‌های مهیا شده در دوران پساکرونا هم بهره خواهیم برد.


معاون آموزشی وزارت علوم تأکید کرد: ملاک ارزیابی دانشجویان نباید به امتحان پایان‌ترم منوط شود بلکه ارزیابی مستمر در طول‌ترم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اساتید باید به این موضوع توجه داشته باشند.


انتهای پیام/۴۰۴۰/


انتهای پیام/

ارسال نظر