صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۴۲ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
طی پیامی صورت گرفت؛

تبریک بسیج دانشجویی به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌ عمومی

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی در پیامی ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.
کد خبر : 582032

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌ها گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمدحسین فؤادیان، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی سازمان بسیج دانشجویی در پیامی ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت. در ابتدای این پیام آمده است:


۲۷ اردیبهشت‌ماه که مزین به روز ارتباطات و روابط عمومی گردیده، روز پاسداشت تلاش و کوشش کسانی است که برای معرفی و تعالی سازمان خود از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند. فرارسیدن روز روابط عمومی را مغتنم شمرده، این روز را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه تبریک عرض می‌نمایم. بی‌شک این روز تداعی‌گر اهمیت و نقش روزافزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه‌های مختلف تبدیل شده است.


روابط عمومی پویا دلیل موفقیت سازمان‌ها


زمانی یک سازمان موفق خواهد بود که روابط عمومی پویایی داشته باشد اگر روابط عمومی سازمان مطالعه نداشته و به‌روز نباشد موفق نخواهد بود و نمی‌تواند درست با رسانه‌های جمعی ارتباط برقرار کند، روابط عمومی باید در کنار رسانه‌ها و پابه‌پای خبرنگاران در برنامه‌ها حضور داشته باشد و با ارتقای سطح رسانه‌ای باید بتوانیم سواد رسانه‌ای را با توجه به پرکاربرد بودن فضای مجازی افزایش دهیم.


در ادامه این پیام عنوان شده است: امروزه روابط عمومی نه به‌عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به‌عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به‌عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی‌یابد. در عصر حاضر روابط عمومی ابزار دست مدیریت نیست؛ فلسفه مدیریت است، اگر ناکار آمد شود، مدیریت فرسوده و ناکارآمد می‌شود.


روابط عمومی می‌تواند با بالا بردن قدرت رقابت و پذیرش ریسک سازمان‌ها و با جاری ساختن روح روابط عمومی در کل سازمان که با ایستایی و سکون منافات دارد، زمینه تجلی این نام را در سراسر میهن اسلامی فراهم آورد.


در بخشی از این پیام آورده شده است: درهای سازمان‌ها، ساعتی باز و ساعتی دیگر بسته می‌شوند و این آغوش باز روابط عمومی‌هاست که همواره‌ پذیرای اقشار مختلف جامعه بوده و لحظه به لحظه می‌تواند رسیدن به اهداف عالیه جامعه را دنبال نموده و روح و سرزندگی را در سازمان‌های کشورمان جاری سازد.


در بخش پایانی این پیام آمده است: روز ارتباطات و روابط عمومی، در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضورمدیرانی دانایی محور و تحول طلب از یک سو و رعایت اخلاق حرفه‌ای در عملکرد خود و بهادادن روزافزون به نظام آزاد ارتباطات و اطلاعات از سویی دیگر تلاش نموده و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی خود تثبیت نماییم. بار دیگر برای کلیه فعالان این عرصه آرزوی سلامتی داشته و امیدوارم شاهد موفقیت آنها در مسیر اعتلای اهداف جامعه اسلامی‌مان باشیم.


انتهای پیام/۴۱۰۷/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر