صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۹ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
با حضور مسئولان صورت گرفت؛

تجلیل از برگزیدگان جشنواره فرهیختگان و برترین‌های دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

برگزیدگان جشنواره فرهیختگان، استادان ومدیران گروه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز از سوی رئیس این دانشگاه مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر : 580881

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، عزیز جوانپور در آیین تجلیل از استادان، مدیران گروه، رئیس دانشکده نمونه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و برگزیدگان جشنواره فرهیختگان که در سالن شهریار این دانشگاه برگزار شد، گفت: مهم‌ترین منابع برای تربیت نیروی انسانی سالم و کارآمد در توسعه فرهنگی و علمی دانشگاه‌ها، دانش و استادان به عنوان ارکان اصلی دانشگاه‌ها برای تغییر رفتار دانشجویان هستند.


وی با اشاره به درخشش دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در جشنواره فرهیختگان افزود: کسب رتبه دوم بین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و احراز رتبه سوم بین استان‌ها حاصل تلاش‌ها و فعالیت‌های استادان و پژوهشگران این دانشگاه است که انتظار می‌رود در سال‌های آینده جایگاه نخست در همه زمینه‌ها متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز باشد.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی بیان کرد: به احترام عاشقان دانش برمی‌خیزیم که آموزش را بر بستری متفاوت گستراندند و برای آینده‌سازان این مرز و بوم از هیچ تلاشی دریغ نکردند و در روزهای دشوار کرونا نه‌تنها سنگر آموزش را خالی نکردند، بلکه به فرزندان ایران زمین درس معرفت و استقامت دادند.


به گزارش آنا، در پایان این مراسم از استادان نمونه گروه‌های مختلف، مدیران گروه و روسای دانشکده نمونه سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و برگزیدگان جشنواره فرهیختگان این دانشگاه با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.



انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر