صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۳ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
برای سومین سال متوالی؛

منطقه ۳ در سامانه ۱۳۷ رتبه اول پاسخگویی به شهروندان را کسب کرد

مسئول سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری منطقه۳ از کسب رتبه اول این منطقه در بین مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در پاسخگویی به شهروندان خبر داد.
کد خبر : 580247

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، سمیرا افتخاری  با بیان اینکه در کارنامه ارزیابی عملکرد واحدهای اجرایی مناطق پایتخت از منظر سامانه مدیریت شهری  به مدت سه  سال سکوی نخست را از آن خود کرده‌ایم، گفت: نواحی ششگانه این منطقه موفق شده‌اند رتبه‌های دوم تا هفتم را در میان نواحی ۱۲۴ گانه شهر تهران را به خود اختصاص دهند.


مسئول سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری منطقه ۳، دلیل برتری منطقه را در طول سنوات گذشته نسبت به سایر مناطق، دقت نظر در شاخص های اصلی همچون: صحت عملکرد واحدهای اجرایی و کاهش میانگین زمان رسیدگی به درخواست های شهروندان برشمرد و افزود بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده حوزه های اجرائی منطقه نیز موفق به کسب رتبه نخست شده‌اند.


این مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه شهرداری به عنوان مرجع اصلی خدمات رسانی شهری از سوی افکار عمومی مورد توجه است، باید در شناخت، رصد و رفع مشکلات شهروندان دقت و سرعت لازم را داشته باشد که راه اندازی سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ این امکان را فراهم کرده  تا مطالبات، درخواستها و مشکلات مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن به گوش مسئولین برسد و اقدامات لازم برای حل آنها صورت بگیرد.


انتهای پیام/۴۰۷۶/

انتهای پیام/

ارسال نظر