صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۲۴ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز:

بهره‌مندی از تجربه پیشکسوتان بر رشد هر سازمانی تأثیر فزاینده می‌گذارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز گفت: همگرایی و بهره‌مندی از تجربیات افراد پیشکسوت بر رشد و توسعه هر سازمانی تأثیر فزاینده می‌گذارد.
کد خبر : 579748

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اوز، عبدالعزیز خضری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز در نخستین تشکل مجمع ادواری شورای اسلامی شهر اوز اظهار کرد: مجمع می‌تواند در کنار اعضای شورای اسلامی که در حال انجام‌وظیفه هستند، همکاری داشته باشد و در صورت درخواست تجربیات خود را انتقال بدهد. همگرایی و بهره‌مندی از تجربیات افراد پیشکسوت بر رشد و توسعه هر سازمانی تأثیر فزاینده می‌گذارد.


تشکیل مجمع ادواری اقدامی برای تحول و سازندگی است


فرماندار شهرستان اوز نیز گفت: شکل‌گیری تشکل‌های مردم‌نهاد ازجمله مجمع ادواری شورای اسلامی شهر اوز گام ارزنده‌ای برای بهره‌مندشدن از تجربیات مفید و سازنده افراد پیشکسوت در شوراهای مختلف شهر در سنوات گذشته است.



علی‌اصغر علی‌پور مجامعی مانند مجمع ادواری شورای اسلامی را هم‌راستا با مجمع تشخیص مصلحت نظام دانست و اضافه کرد: در مجمع تشخیص مصلحت نظام عوامل ارزنده با کوله‌باری از تجربه و مسئولیت گردهم آمده‌اند و می‌توانند بهترین تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها را در راستای منافع نظام و کشور اتخاذ کنند. تشکیل مجمع ادواری شورای اسلامی در شهر اوز فرآیندی مثبت بوده و اقدامی برای تحول و سازندگی است.


لزوم استفاده از افراد توانمند و با تجربه شهر


رئیس شورای شهرستان اوز نیز عنوان کرد: بیش از دو دهه فعالیت شوراها، قطعاً اعضای با تجربه‌ای در صحنه مدیریت به وجود آورده که در زمان عضویت برای جامعه مثمرثمر بوده‌اند. همواره ضرورت دارد افراد توانمند و باتجربه شهر حفظ و از تفکر و نبوغ آنان استفاده شود.


جعفر راستگو با ارائه دستورکار جلسه و آیین‌نامه اجرایی خواستار انتخاب هیئت رئیسه متشکل از رئیس، نایب‌رئیس، دبیر اول، دبیر دوم و یک نفر سخنگو برای مدت ۶ ماه شد و از مسن‌ترین و جوان‌ترین اعضای حاضر در جلسه دعوت کرد تا ادامه جلسه را عهده‌دار شوند.


به گزارش آنا، محسن مهرآوران مدیر پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز انتخابات را برگزار کرد و به ترتیب علی تیرزن، محمد امینی، قدریه غیاثی، طیبه نامی و نوید خادم‌پور به‌عنوان رئیس، نایب‌رئیس، دبیر اول، دبیر دوم و سخنگو که همه از اعضای هیئت امنا و دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز هستند، انتخاب شدند.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۱۰۳/


انتهای پیام/

ارسال نظر