صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۵ - ۰۵ دی ۱۳۹۴
دو خبر از فرهنگ‌سرای سرو

نمایشنامه «دیوان تئاترال» محمود استاد محمد

نمایشنامه «دیوان تئاترال» نوشته محمود استاد محمد و کارگردانی روزبه حسینی، یکشنبه 6 دی ماه در فرهنگ‌سرای سرو خوانده می‌شود.
کد خبر : 57968

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای سرو، نمایشنامه «دیوان تئاترال»، داستان درباره شهری است که دچار قحطی آب شده و به خاطر آن مردم به جان هم افتادند. در این شهر یک داش مشتی است که عاشق دختری به نام «سرور» می‌شود و مادر دختر هم برای او شرطی می‌گذارد.


علی افشاری، فاطیما بهارمست، معصومه بیگی، ماندانا جبّاری، حسام حسینی، حمید خوش‌نویس، محمد سلیم، پریسا صنعت‌کار، محمدرضا مالکی، پگاه محمودوند، لادن نازی، دریا یاسری و آرش فلاحت‌پیشه نقش‌خوانان این نمایشنامه‌خوانی خواهند بود.


علاقه‌مندان برای تماشای این نمایشنامه‌خوانی می‌توانند روز یکشنبه ساعت ۱9:۳۰ به فرهنگ سرای سرو مراجعه کنند.


کتاب «بازگشت از نیمه راه» بازخوانی می‌شود


نشست درباره کتاب « بازگشت از نیمه راه» در فرهنگ‌سرای سرو برگزار می‌شود.


هم‌زمان با فرارسیدن روز بصیرت و میثاق امت با ولایت کتاب «بازگشت از نیمه راه» نوشته علی الفت پور با حضور حجت الاسلام محمدامین فیض آبادی در فرهنگ سرای سرو بازخوانی می‌شود.


کتاب «بازگشت از نیمه راه» به بررسی جریان‌ها و زندگی‌نامه شخصیت‌هایی پرداخته که طی 35 سال گذشته به منتقدان جدی رهبر جمهوری اسلامی مبدل شده‌اند گفت: «این کتاب خط واقعه نگاری درباره 32 نفر از کسانی است ­که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) برای آنها از واژه «انقلابیون پشیمان» استفاده می­‌کند و ابتدا با انقلاب بوده و بعد از قافله انقلاب به دلایل مختلف جدا شده­‌اند را ترسیم می‌­کند.


این اثر بیوگرافی نیست ولی وقایع در قالب تحلیل شخصیت و تایم لاین زندگی این شخصیت‌ها بیان شده است. این 32 نفر از اهمیت ویژه‌ای در تاریخ سیاسی ایران برخوردار هستند، از این رو حس کرده‌ام که باید به آنها پرداخته شود، ضمن اینکه این اثر جلد یک است و جلد دو این اثر هم در حال نگارش است. این کتاب در حمایت از رهبر انقلاب اسلامی ایران است، و برای همین است که مورد توجه جریان­‌های مخالف و معاند جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است...


در ضمن مجموعه پوسترهای نمایشگاهی «بدذات» که شامل نمایه تاریخ جنایتکارانه آمریکا در حقوق بشر است در لابی فرهنگ سرای سرو به نمایش در خواهد آمد.



علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این نشست روز یکشنبه 6 دی ماه، ساعت 10 به فرهنگ‌سرای سرو واقع در خیابان ولی عصر (عج)، ضلع شمالی بوستان ساعی، کوی ساعی یکم مراجعه کنند.




انتهای پیام/

برچسب ها: تئاتر کتاب
ارسال نظر