صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۵ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰
در نشست هم‌اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی اوز تأکید شد؛

لزوم افزایش جذب دانشجو و راه‌اندازی مدارس عالی مهارتی و سما

افزایش جذب دانشجو و راه‌اندازی مدارس سما و استودیوی انیمیشن در نشست هم‌اندیشی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز مورد تأکید قرار گرفت.
کد خبر : 577737

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اوز، چهارصد و سی و سومین نشست هم‌اندیشی کارکنان به دبیری پگاه بالانچی مدیر فناوری و اطلاعات در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز برگزار شد.


دبیر چهارصد و سی و سومین نشست هم‌اندیشی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز در جمع دانشگاهیان بیان کرد: مرکز اوز با زیرساخت‌های مهم می‌تواند متناسب با ظرفیت‌های خود خدمات گسترده‌تر علمی، پژوهشی، فرهنگی و اقتصادی ارائه دهد.


آمار ثبت‌نامی‌های جدید دانشجویان دانشگاه آزاد اسلای مرکز اوز


وی با تبیین مفهوم مدیریت مشارکتی آمار ثبت‌نامی‌های جدید دانشجویان در ترم بهمن را اعلام کرد و افزود: در مقایسه با ترم گذشته افزایش دانشجو داشته‌ایم؛ اما باید کوشش کرد برای فصل تحصیلی مهر باز هم افزایش دانشجو داشته باشیم.


دبیر چهارصد و سی و سومین نشست هم‌اندیشی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز با اشاره به مسائل امنیتی ساختمان این دانشگاه پیشنهاد کرد که هر کدام از همکاران کاشت گل و گیاه را در بخشی از باغچه اختصاصی در محوطه دانشگاه بر عهده بگیرند.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز نیز به اثرات ملموس دورهمی‌های کارکنان در پیشرفت کار دانشگاه اشاره کرد و وجود دو رسانه، توجه به هنر و نشست‌های هم‌اندیشی را از موارد شاخص رشد و توسعه فیزیکی دانشگاه در تعامل با مردم و مسئولان برشمرد.


عبدالعزیز خضری، شفاف‌کاری در امور دانشگاه، نظم مالی و آرامش در محیط کار را بسیار مهم دانست و از همکاران خواست همچنان خود را محدود به کار اداری و ماندن در اتاق و میز کار نکنند.


وی بیان کرد: با توجه به وجود شرایط کرونایی و رکودی که در انجام اقدامات مختلف از جمله فعالیت سینما و تئاتر به‌وجود آمده، باید به خودمان کمک کرده تا همچنان روحیه شاداب خود را حفظ کنیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز، طرح کاشت گل و گیاه در محوطه باز توسط کارکنان این دانشگاه را در این راستا ارزیابی کرد و مدیریت مشارکتی و قائم به شخص نبودن مدیریت دانشگاه را مهم دانست.


راه‌اندازی مدارس سما در دستور کار قرار دارد


خضری با بیان اینکه مدیر مؤسسه موظف است مانند بقیه کار کند و وقت بگذارد، افزود: چنانچه شیوه‌ای غیر از این در دانشگاه در جریان بود شاید در شرایط فعلی قرار نداشتیم و از سوی دیگر پیگیر مشخص شدن وضعیت کارکنان، افزایش رشته‌های تحصیلی در بُعد فنی و طرح‌های عمرانی ساخت خوابگاه‌های دانشجویی و بوستان طبیعت نیز هستیم.


وی با اشاره به اقدامات قبلی درباره تعامل با مراکز رشد لارستان و جهاد دانشگاهی، مرکز رشد را حائز اهمیت تلقی کرد که قرار است در دانشگاه تأسیس شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز مطرح کرد: راه‌اندازی مدارس سما، مهارتی و استودیوی انیمیشن نیز در چشم‌انداز این مرکز آموزشی قرار دارد.


در این نشست پروانه پدرام، محسن مهرآوران، آمنه روستا، شیما رحمان‌پور، پگاه بالانچی، راضیه شمسی، بهاره بهبین و محمدطاهر قاضی‌زاده حضور داشتند و درباره مواردی مانند مشکلات سامانه آموزشیار، روشن شدن وضعیت شغلی کارکنان، تخصیص رشته‌های تحصیلی، تأکید بر راه‌اندازی مرکز رشد، گسترش فضای سبز و دیگر طرح‌های مهم پیشنهاداتی ارائه کردند.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر