صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۳۷ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰

توزیع ۵۰۰ دستگاه موبایل و تبلت در بین دانش‌آموزان نیازمند استان مرکزی

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان مرکزی گفت: در سال ۹۹ به همت فرهنگیان بسیجی استان مرکزی ۵۰۰ موبایل و تبلت با حفظ کرامت در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفت.
کد خبر : 577419

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، رضا محمدگلی در ارتباط با اقدامات انجام شده سازمان بسیج فرهنگیان استان مرکزی در بحث نهضت مؤمنانه در سال ۹۹، اظهار کرد: در سال گذشته با شیوع فراگیر کرونا به همت فرهنگیان استان ۸ کارگاه تولید ماسک راه‌اندازی شد. همچنین در راستای حفظ سلامت کادر آموزشی ۲۲ هزار کلاس درس ضدعفونی و گندزدایی شد.


وی ادامه داد: در چندین مرحله به همت ۱۶ کانون بسیج فرهنگیان استان مرکزی بسته‌های معیشتی تهیه و در اختیار نیازمندان و خانواده‌های دانش‌آموزان بی‌بضاعت قرار ‌گرفت. در سال گذشته بیش از ۶ هزار بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته ۳۰۰ هزار تومان تهیه و توزیع شد.


رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان مرکزی همچنین ارزش ریالی کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده برای کمک به خانواده‌های نیازمند به‌ویژه خانواده‌های دانش‌آموزان کم‌برخوردار را یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان عنوان کرد.


محمدگلی در ارتباط با فعالیت‌های سازمان بسیج فرهنگیان استان مرکزی در قالب پویش لبخند رضایت نیز بیان کرد: پس از شناسایی ۳۰۰ نقطه فاقد اینترنت در استان، گروه‌های جهادی فرهنگیان و معلمان جهادگر به یاری این دانش‌آموزان کم‌برخوردار شتافتند.


وی در خصوص تأمین اقلام کمک‌آموزشی نیز گفت: در سال ۹۹ به همت فرهنگیان بسیجی استان مرکزی ۵۰۰ موبایل و تبلت تهیه و با حفظ کرامت در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار گرفت.


انتهای پیام/۴۰۷۶/

انتهای پیام/

برچسب ها: تبلت
ارسال نظر