صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
فیض‌بخش به آنا خبر داد؛

آغاز واکسیناسیون کارکنان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) از آغاز مرحله نخست واکسیناسیون کووید-۱۹ پرستاران، دانشجویان، کارکنان و خدمه شاغل در این دانشکده خبر داد.
کد خبر : 577199

مسعود فیض‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در اصفهان از آغاز مرحله نخست واکسیناسیون کووید-۱۹ پرستاران، دانشجویان، کارکنان و خدمه شاغل در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) خبر داد.


وی افزود: با توجه به مراجعات متعدد بیماران و متقاضیان دریافت خدمات دندانپزشکی و درگیری تمام شاغلان دانشکده و امکان ابتلای بالای آنان به این بیماری مسری و پس از رایزنی‌ها و پیگیری‌های لازم، مرحله نخست واکسیناسیون کووید-۱۹در این دانشکده انجام شد.



رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) عنوان کرد: با حضور عوامل اجرایی انجام واکسیناسیون از مرکز بهداشت شماره یک اصفهان در این واحد دانشگاهی، تعداد ۴۰۰ نفر از پرستاران، دانشجویان، کارکنان و نیروهای خدماتی شاغل در این دانشکده در دو روز در برابر این بیماری واکسینه خواهند شد.


فیض‌بخش با بیان اینکه در هفته گذشته استادان و رزیدنت‌های این دانشکده نیز واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، اضافه کرد: مرحله بعد برای دریافت دوز دوم این واکسیناسیون برای شاغلان در این دانشکده سه ماه دیگر انجام خواهد شد.



به گزارش آنا، به‌دلیل ایمن‌سازی تمام دانشجویان و کادر پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان، پیش از این نیز جمعی از دانشجویان پرستاری و تعدادی از مربیان بالینی دانشکده پرستاری و مامایی با هماهنگی‌های انجام‌شده و حضور در مراکز درمانی مرتبط، دوز اول این واکسن را دریافت کرده و در انتظار تزریق دوز دوم آن هستند.



انتهای پیام/۴۱۰۳/

انتهای پیام/

ارسال نظر