صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۰۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
کشاورز در گفت‌وگو با آنا خبر داد؛

برگزاری 2 هزار و 500 کلاس برخط در نیمسال جاری دانشگاه آزاد اسلامی ارسنجان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان گفت: در نیمسال جاری تاکنون حدود ۲ هزار و ۵۰۰ کلاس برخط بر بستر واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشجویان پزشکی و غیرپزشکی و آموزشکده سما برگزار شده است.
کد خبر : 577148

مرتضی کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در تشریح فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان در حوزه آموزش مجازی اظهار کرد: واحد ارسنجان ازجمله واحدهای پیشرو در استان فارس در زمینه آموزش بوده که به همت ستاد آموزش مجازی و با شروع آموزش مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ به استفاده از بستر واحد الکترونیک اقدام کرده است.


وی افزود: این دانشگاه با راه‌اندازی و مدیریت و پشتیبانی از کلاس‌های آموزش برخط تا این زمان به برگزاری بیش از ۱۲ هزار کلاس آنلاین و امتحانات آنلاین در سه نیمسال از اسفند ۹۸ تاکنون در زمینه کلاس‌های دانشجویان پزشکی و غیرپزشکی و آموزشکده سما اقدام کرده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان ادامه داد: در نیمسال جاری نیز تاکنون حدود ۲ هزار و ۵۰۰ کلاس برخط بر بستر واحد الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشجویان پزشکی و غیرپزشکی و آموزشکده سما برگزار شده است.


کشاورز توضیح داد: در کلاس‌های برخط با خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران و پشتیبانان واحد الکترونیک در این نیمسال و اقدامات انجام‌شده و به‌روزرسانی هرروزه سامانه وادانا با توجه به لینک‌شدن این سامانه با سامانه آموزشیار از بسیاری از مشکلات ترم‌های گذشته کاسته شده است.


وی عنوان کرد: امیدواریم کلاس‌های آنلاین با هماهنگی مسئولان دانشگاه با وزارت ارتباطات، تمهیداتی در افزایش سرعت پهنای اینترنت و اختصاص اینترنت رایگان به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی صورت گیرد.


انتهای پیام/۴۱۰۳/4062/

انتهای پیام/

ارسال نظر