طراحی ارزش پیشنهادی در چارچوب الگوی کسب و کار
مریم تمدنی در گفتوگو با خبرنگار گروه استانهای خبرگزاری آنا از برگزاری وبینار ملی «طراحی ارزش پیشنهادی در چارچوب الگوی کسب و کار» در دوشنبههای وبیناری (۶ اردیبهشت جاری) خبر داد و اظهار کرد: لازمه پایداری هر کسب و کاری، خلق ارزش برای مشتری و متقابلاً کسب ارزش از مشتری است.
وی افزود: در وبینار ملی «طراحی ارزش پیشنهادی در چارچوب الگوی کسب و کار» در قالب الگوی کسب و کار، شیوه ایجاد روابط متقابل سودمند با مشتریان مورد بحث قرار خواهد گرفت.
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند بیان کرد: در این وبینار با بزرگنمایی در الگوی کسب و کار، روی طراحی ارزش پیشنهادی متمرکز شده و به تهیه پروفایل مشتریان، طراحی نقشه ارزش و برقراری تناسب میان پروفایل و ارزش پیشنهادی میپردازیم.
تمدنی مطرح کرد: سپس با کوچکنمایی الگوی کسب و کار بر ارائه ارزش متمرکز میشویم، جایی که کسب و کار لازم است به تعهدات خود و پیشنهاد ارزشی معرفی شده جامه عمل بپوشاند، در این قسمت درباره منابع کلیدی، فرآیندهای کلیدی و سلامت های کلیدی برای ایجاد کسب و کاری سودآور متمرکز خواهیم شد.
انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/
انتهای پیام/