صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۵۶ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام قاسمی‌نژاد در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛

اجرای برنامه‌های میدانی و عملی توسط نهاد نمایندگی رهبری در چهارمحال و بختیاری

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: با برنامه‌های جدید از حالت تئوری خارج شده و به‌صورت میدانی و عملی برای جامعه هدف برنامه‌هایی مستمر طراحی و به اجرا درمی‌آوریم.
کد خبر : 577028

رضا قاسمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا درباره فعالیت‌های یک سال گذشته دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: این نهاد حضور فعال و جهادی در فضای مجازی دارد؛ زیرا اکنون عصر ارتباطات است و بخش زیادی از نیاز مخاطب از طریق فضای مجازی تأمین می‌شود و با شیوه‌ای که دفتر نهاد آغاز کرده در حوزه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و پژوهشی آینده روشن و پرثمری را شاهد خواهیم بود.


وی افزود: نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری خود را با نیازهای روز هماهنگ کرده و نهادی بالنده، پرتحرک و زنده است و توانسته در حوزه‌های مختلف با بررسی‌های میدانی، کارهای کارشناسی، مشورت‌های مختلف با متخصصانی که در هیئت‌های اندیشه‌ورز دفتر نهاد حضور دارند و با همت جهادی نیروهای دفتر اعم از مسئول و نیروهای زیرمجموعه و بازخوردی که از خود مجموعه دانشگاهی در استان داریم تا حدودی نیاز مخاطب را بشناسد و بر اساس نیاز مخاطب برنامه‌هایی را طراحی و اجرا کند.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این نهاد با برنامه‌های جدید از حالت تئوری خارج شده و به‌صورت میدانی و عملی در دانشگاه برای جامعه هدف برنامه‌هایی را مستمر و بر اساس نقشه راه طراحی و به اجرا درمی‌آورد.


قاسمی‌نژاد خاطرنشان کرد: دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری از سال ۱۳۸۴ بعد از گذشت دو دهه از تأسیس این دانشگاه فعالیت خود را آغاز کرد و در این دو دهه و نیم که از آغاز فعالیت دفتر نهاد در استان می‌گذرد، سه نفر عهده‌دار این مسئولیت بودند. فعالیت‌های این نهاد بر اساس رسالت مصوبه شورای انقلاب فرهنگی و اساسنامه نهاد یعنی هدایت، حمایت و نظارت با سیر صعودی است.


وی ادامه داد: در دو دهه گذشته نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به‌صورت نظارتی در این دانشگاه فعالیت داشته؛ اما اکنون در دوره درخشانی قرار دارد؛ چراکه با رویکردی جدید و راهبردی بر اساس شناسایی نقاط ضعف و قوت، فرصت‌ها و تهدیدها در حوزه‌های مختلف دانشگاه و برای جامعه هدف استادان، کارکنان و دانشجویان به طراحی و اجرای برنامه‌ها می‌پردازد که از مهم‌ترین نقاط قوت دفتر نهاد اکنون است.


انتهای پیام/۴۱۲۱/4062/

انتهای پیام/

ارسال نظر