صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۰۰ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰
قاسمپور در گفت‌وگو با آنا:

صعود پرسپولیس به فینال آسیا محتمل است/ فولاد در اندازه بزرگی بازی می‌کند

ملی‌پوش پیشین فوتبال گفت: پرسپولیس با دو تجربه حضور در فینال آسیا می‌تواند بار دیگر به این دیدار صعود کند.
کد خبر : 576536

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، نمایش تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا قابل قبول بوده و احتمال صعود آنها به مرحله حذفی زیاد است و نگرانی‌ها تنها در مورد تراکتور است که هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند.


ابراهیم قاسمپور در مورد عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار ورزشی آنا عنوان کرد: پرسپولیس در گروه آسانی قرار داشت و حریفان ضعیف‌تری نسبت به دیگر نمایندگان کشورمان داشت. البته که این تیم خودش را اثبات کرده و بدون تردید در مراحل بعدی مقابل رقبای قوی‌تر نمایش قابل قبولی ارائه خواهد کرد. این تیم در سه فصل اخیر دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده و دور از ذهن نیست و محتمل است که این بار هم بتواند حضور در فینال را تجربه کند. البته که این تیم نباید هیچ حریفی را دست‌کم بگیرد چون یکایک رقبا برنامه‌ریزی زیادی برای عبور از این تیم دارند.


وی درباره اینکه فولاد خوزستان می‌تواند صعودش را قطعی کند، تصریح کرد: فولاد در گروه بسیار سختی قرار گرفته ولی در دور رفت موفق شد از السد قطر و النصر عربستان امتیاز بگیرد و مقابل الوحدات اردن هم برنده شد که نتایج مناسبی است. با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالات زمستانی این باشگاه، فولاد در حد و اندازه بالاتری ظاهر شده اما من معتقدم اگر این تیم بتواند در دور برگشت هم بازی‌های خوب خود را تکرار کند، احتمال صعودش از گروه D بسیار زیاد است.


پیشکسوت فوتبال ایران در مورد تراکتور گفت: نماینده سرخ‌پوش تبریز در لیگ برتر هم فراز و نشیب زیادی داشت و در لیگ قهرمانان نیز به شکلی بازی می‌کند که به نظر می‌رسد دلخوش به اتفاقات است. شرایط خوبی را تا اینجا نداشته و حتی اگر بتواند از گروه B صعود کند، نمی‌توان امید چندانی به حضور این تیم در دورهای پایانی داشت.


وی با اشاره به اینکه استقلال عملکرد خوبی در دو بازی نخست خود داشت، عنوان کرد: استقلال با توجه به هم‌تراز بودن بازیکنان درون زمین و روی نیمکتش توانسته فوتبالی رو به جلو و زیبا ارائه کند. به نظرم این تیم در مصاف با الدحیل قطر چوب اشتباهات خط دفاعی‌اش را خورد و در ادامه راه اگر بتواند ضعف‌های این منطقه از زمین را برطرف کند برای صعود بخت زیادی خواهد داشت. استقلال می‌تواند در مراحل بعدی نیز یکی از نمایندگان موفق کشورمان باشد.


قاسمپور درباره اینکه درخشش تیم‌های باشگاهی ایران در لیگ قهرمانان آسیا می‌تواند به تیم ملی در دیدارهای دور برگشت جام جهانی 2022 قطر کمک کند، تأکید کرد: جای هیچ‌گونه تردیدی نیست که موفقیت نمایندگان کشورمان در آسیا، اعتماد به نفس بازیکنان تیم ملی را بیشتر خواهد کرد. رویارویی با حریفان بین‌المللی بدون شک نیاز به انگیزه و خودباوری دارد. با توجه به اینکه بازیکنان خلاقی داریم، این انتظار می‌رود که تیم ملی بتواند با اتکا به ضریب هوشی بالای بازیکنان خود در دیدارهای دور برگشت گزینشی جام جهانی نتایج دور رفت را جبران و به مرحله نهایی صعود کند.


انتهای پیام/4048/

انتهای پیام/

ارسال نظر