صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۳۵ - ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسک عنوان کرد؛

راه‌اندازی رشته‌های دریانوردی مرتبط با ارتش در دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسک گفت: مهم‌ترین برنامه‌ و اهداف این دانشگاه راه‌اندازی رشته‌های مرتبط دریایی با حوزه ارتش است تا در اشتغال نیروهای بومی نقش مهمی داشته باشیم.
کد خبر : 576359

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از جاسک، صفدر قصمی شهواری پیرو تفاهم‌نامه منعقدشده بین دانشگاه آزاد اسلامی و نیروی دریایی ارتش در دیدار با امیر کوروش محرابی فرمانده منطقه دوم دریایی ارتش با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش با اقتدار از تمامیت ارضی ایران اسلامی و نظام جمهوری اسلامی دفاع کرده و به مردم خدمت می‌کند.


وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همواره در کنار ارتش بوده و خواهد بود و تلاش می‌کنیم با علم و آموزش نیروهای متخصص تربیت کنیم و در امنیت کشورمان سهیم باشیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسک مطرح کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و اهداف دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسک راه‌اندازی رشته‌های مرتبط دریایی با حوزه ارتش است تا در اشتغال نیروهای بومی نقش مهمی داشته باشیم.



قصمی شهواری  افزود: برگزاری همایش‌های علمی و پژوهشی با مشارکت دانشگاه آزاد و ارتش می‌تواند موجب ارتباط خوب و مؤثر و ارتقای علمی مجموعه ارتش باشد که در این باره آمادگی کامل داریم.


فرمانده منطقه دوم دریایی ارتش در جاسک نیز گفت: دانشگاه آزاد  اسلامی یک مجموعه علمی موفقی است که با توسعه خود توانسته در همه زمینه‌ها کمک و یاری‌دهنده باشد.


امیر محرابی افزود: ارتش و دانشگاه آزاد اسلامی با مطالعات علمی و پژوهشی می‌توانند به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنند و بهتر عمل کنند.


فرمانده منطقه دوم دریایی ارتش در جاسک تأکید کرد: راه‌اندازی رشته‌های دریانوردی از جمله مهندسی عرشه می‌تواند نقش مؤثری در توسعه دریانوردی داشته باشد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر