صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۱ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
شهردار بافت تاریخی فرهنگی شیراز مطرح کرد؛

همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با شهرداری شیراز در احیای بافت تاریخی فرهنگی

شهردار بافت تاریخی فرهنگی شیراز از توسعه سازمان‌یافته و همکاری با مرکز تحقیقات معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در احیای بافت تاریخی شهر شیراز خبر داد.
کد خبر : 576252

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شیراز، مهدی قلندری در جلسه عقد توافق‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز و شهرداری منطقه تاریخی فرهنگی شیراز گفت: هدف از انعقاد این توافق‌نامه و اجرای آن توسعه سازمان‌یافته و روزافزون همکاری میان شهرداری بافت تاریخی، دانشگاه و مرکز تحقیقات معماری و شهرسازی از طریق تعیین، توسعه و حمایت از انواع شیوه‌های همکاری، کاربردی کردن پژوهش‌ها و مطالعات و بهره‌مندی از تخصص‌ها و توانمندی‌های طرفین در عرصه‌های پژوهشی و آموزشی و تحقیقاتی در حوزه مدیریت شهری در منطقه تاریخی فرهنگی است.


وی خاطر نشان کرد: شهرداری بافت تاریخی فرهنگی شیراز در جریان فعالیت‌های خود با انجام پروژه‌های زیرساختی درصدد جلب مشارکت مردمی در فرآیند احیای بافت‌هاست.



شهردار بافت تاریخی فرهنگی شیراز افزود: ایده‌محوری و استفاده از ایده‌های خلاقانه و نو در تمام سطوح پروژه‌ها و برنامه‌های مدیریت و حفاظتی بافت مدنظر قرار دارد که قطعاً در این فرآیند مرکز تحقیقات معماری و شهرسازی و دانشجویان و استادان دانشگاه می‌توانند نقش مؤثری داشته باشند.


قلندری استفاده از ایده و تفکرات جامعه دانشگاهی و متخصصان و ظرفیت نیروی جوان و خلاق دانشجویی را مغتنم شمرده و ابراز امیدواری کرد با این اجرای این توافق‌نامه، تعامل سازنده میان دانشگاه و شهرداری و مرکز تحقیقات معماری و شهرسازی میسر شود.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

برچسب ها: خبر آزاد
ارسال نظر