صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۳ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
در نشست بررسی واگذاری زمین برای تحقیقات کاربردی عنوان شد؛

جزئیات واگذاری ۲ قطعه زمین ۵۰ هکتاری به دانشگاه آزاد اسلامی ایلام

جزئیات واگذاری دو قطعه زمین ۵۰ هکتاری به دانشگاه آزاد اسلامی ایلام برای انجام پروژه‌های تحقیقاتی و کاربردی در نشست استاندار و رئیس این دانشگاه بررسی شد.
کد خبر : 576222

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ایلام، محمد نوذری استاندار ایلام در نشست بررسی واگذاری زمین برای تحقیقات کاربردی به دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام اظهار کرد: این مهم با هدف پیشبرد اهداف پژوهشی و تحقیقاتی کاربردی مراکز دانشگاهی، پرکردن خلأ علم و کار عملیاتی و ساماندهی وضعیت فارغ‌التحصیلان بیکار رشته‌های کشاورزی انجام می‌شود.


وی با بیان اینکه باید خلأ بین دانشگاه و بازار کار با رابطه منطقی بین تئوری و کار عملیاتی ایجاد شود، اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باید با ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان و توسعه زیرساخت‌های کشاورزی نوین زمینه درآمدزایی، توسعه منطقه و توسعه صادرات محصولات تولیدی در استان را فراهم کند.


استاندار ایلام با تأکید بر فراهم کردن زیرساخت‌های لازم از جمله آب مطرح کرد: راندمان اجرای طرح‌های گلخانه‌ای بالاست و در کنار تجارب علمی و توان مضاعف دانش‌آموختگان می‌تواند چشم‌اندازی به تحقق شعار سال شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز با قدردانی از همکاری مدیریت ارشد استان ایلام با این دانشگاه گفت: ظرفیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این دانشگاه در خدمت توسعه استان و حل مسئله آن است.


محمد میرزایی حیدری تأکید کرد: با نگاه توسعه‌گرایانه استاندار ایلام و پای کار بودن مراکز آموزش عالی، توسعه ایلام شتاب خواهد گرفت.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر