صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۰۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۴
در گفت‌وگو با آنا

حسین عبدی: از نامه دایی بی‌خبرم!/ خطر کسر امتیاز پرسپولیس را تهدید نمی‌کند

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: از نامه علی دایی به باشگاه برای پرداخت مطالباتش بی خبرم.
کد خبر : 57572

حسین عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص نامه‌ای که علی دایی خطاب به مدیریت باشگاه پرسپولیس نوشته بود و درخواست کرده بود مطالبات فصل گذشته‌اش پرداخت شود، عنوان کرد: «من از این موضوع بی‌خبرم چرا که در ریز قراردادهای باشگاه پرسپولیس نیستم. اگر موضوعی هست هم طاهری در جریان است.»


سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره مطالبات مالی بازیکنان خارجی فصول گذشته سرخ‌ها نیز بیان داشت: «مسئولان حقوقی باشگاه در تلاش هستند تا با آنها کنار بیایند و در زمان مشخص پرداختی‌های‌ بازیکنان خارجی داده می‌شود. خطر کسر امتیازی هم پرسپولیس را تهدید نمی‌کند و ما بدون مشکل پول بازیکنان قدیمی و خارحی تیم را پرداخت می‌کنیم.»


عبدی درباره مطالبات مالی بازیکنان این فصل پرسپولیس نیز گفت :«در تلاشیم تا بدهی بازیکنان تیم را بدهیم. ممکن است کمی دیر شود اما بازیکنان به پول‌های خود می‌رسند. ما تقریبا 3 هفته پیش به همه بازیکنان پول دادیم و به دنبال این هستیم که طلب‌های سال گذشته آنها را نیز پرداخت کنیم. ضمن اینکه به بازیکنان تیم گفته شده‌است که تمرکزشان را روی موفقیت تیم بگذارند و یقین داشته باشند پولشان داده می‌شود.»


وی درباره نتایج خوب هفته‌های اخیر پرسپولیس اظهار داشت: «این موفقیت‌ها حاصل تلاش تمامی اعضای پرسپولیس است. خوشحالم که این همه زحمتی که کشیدیم به نتیجه نشسته و به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شدیم. همه مدیران باشگاه امیدوارند همین شرایط خوب حفظ شود و هفته به هفته به صدرجدول نزدیک‌تر شویم. البته برای آنکه در کورس بمانیم باید با جدیت بیشتری به دنبال کسب نتیجه باشیم. موضوعی که پتانسیل آن در میان بازیکنان تیم دیده می‌شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر