صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در مراسم تجلیل از پژوهشگران عنوان شد

سه مرکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در مرحله تصویب

در مراسمی از پژوهشگران، مخترعان، مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان و مستقر در مرکز رشد، دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی، دبیران همایش‌های برگزار شده سال ۹۴، پژوهشگران جوان و استادان راهنمای بر‌تر تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اهدای تندیس قدردانی شد.
کد خبر : 57526

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در این مراسم با ارائه گزارش عملکرد و کارآیی دانشگاه در سطح ملی و بین‌المللی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس رتبه‌بندی پایگاه‌های استنادی Scopus و Web of Science در اغلب رشته‌ها به جز پزشکی حائز رتبه اول کشوری در چند سال اخیر شده است.


دکتر عبدالله قاسمی پیربلوطی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه روند تولید علم در چند سال اخیر از سرعت رشد قابل قبولی برخوردار نیست، بر اهمیت تولید علم و تلاش اعضای هیأت علمی و پژوهشگران با تکیه بر گسترش تحصیلات تکمیلی برای کسب جایگاه اول در تولید در افق ۱۴۰۴ تاکید کرد.


وی یادآور شد: بر اساس گزارش‌های استنادی پایگاه‌های معتبر دنیا و رتبه‌بندی‌های ملی، دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد بر اساس شاخص‌های مختلف در بین دانشگاه‌های آزاد اسلامی ایران رتبه قابل قبول و جزو ۱۵ دانشگاه بر‌تر محسوب می‌شود.


در ادامه این مراسم معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد نیز با ارائه گزارش فعالیت پژوهشی سال گذشته افزود: سه مرکز تحقیقاتی در این دانشگاه تصویب شده و دو مرکز دیگر نیز در حال تصویب است.


دکتر شهرام مشهدی‌زاده افزود: دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد موفق شد تنها با ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شرکت دانش‌بنیانی را در زمینه لبنیات فعال کند، این در حالی است که در جاهای دیگر برای چنین شرکتی حدود ۴ میلیارد تومان هزینه شده است.


مشهدی‌زاده ادامه داد: دانشگاه‌های کار آفرین دانشگاه‌هایی هستند که غیر از شهریه درآمدهای دیگری نیز داشته باشند که دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در این زمینه موفق عمل کرده است.


در پایان این مراسم از ۴۶ پژوهشگر بر‌تر در بخش استادان و دانشجویان تجلیل شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر