صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۲۸ - ۰۲ دی ۱۳۹۴

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن معرفی شد

مراسم معارفه دکتر محمدرحیم رسولی آزاد به عنوان مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در سالن کنفرانس دکتر حسابی این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 57513

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون دانشجویی فرهنگی واحد رودهن در این جلسه با توجه به اهمیت تلاش برای نهادینه کردن اخلاق اسلامی و انسانی در جوانان جامعه و با تأکید بر نقش دانشگاه در تحقق این مهم، هدف همه فعالیت‌های فرهنگی واحد رودهن را جذب حداکثری دانشجویان به فرهنگ اسلامی عنوان کرد و گفت: پرچم فرهنگ در واحد رودهن باید همیشه برقرار باشد.


دکتر محمد چلاجور در ابلاغ این حکم از سوی دکتر شجاع رئیس واحد رودهن، با توجه به اهمیت مقوله فرهنگ در شرایط کنونی و با تأکید بر اینکه موضوع فرهنگ، مهم‌ترین موضوع در برنامه ریزی‌ها و جهت‌گیری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن است، اظهار کرد: ایجاد تحول فرهنگی در دانشجویان یک دانشگاه کار یک معاونت یا یک حوزه نیست، بلکه تحقق این امر در گرو بسیج همه نیرو‌ها و تمام توان موجود در آن دانشگاه است.


رسولی آزاد هم با تشکر از اعتماد رئیس واحد رودهن، به بیان برنامه‌های خود در مسئولیت جدید پرداخت و با توجه به سوابق و فعالیت‌های خود در امور فرهنگی خاطرنشان کرد: با توجه به تأکید فراوان رئیس واحد مبنی بر راه‌اندازی و آغاز فعالیت کانون‌های فرهنگی دانشجویی، نخستین اقدام ما در این مسئولیت راه‌اندازی این کانون‌ها در حوزه‌های ادبیات، شعر، سینما، تئا‌تر، موسیقی و... در محدوده خطوط از پیش تعیین شده در دانشگاه خواهد بود.


وی با توجه به اهمیت جذب دانشجویان برای همکاری هرچه بیشتر در فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه، به استفاده از روش‌های نوین برقراری ارتباط از جمله محیط‌های مجازی تأکید کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا با احترام به سلیقه دانشجویان، بستر مناسبی را فراهم کنیم تا هرکس در حوزه علائق و سلائق خودش در فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه شرکت کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر