صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۱۹ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۰
پارسافر خبر داد؛

کسب رتبه ۹ و ارتقای دانشگاه آزاد اسلامی سراوان در چارت سازمانی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان گفت: این واحد دانشگاهی در سال جدید با کسب رتبه ۹ و تغییر در چارت سازمانی از یک معاونت به دو معاونت (معاونت علمی و معاونت توسعه مدیریت و منابع) و یک مدیرکل فرهنگی و دانشجویی ارتقا یافت.
کد خبر : 574489

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سراوان، عبدالحمید پارسافر در نخستین جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان که با حضور سرپرست، معاونان، مسئول امور فرهنگی و کارکنان در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد با تبریک سال نو و بیان شعار سال ۱۴۰۰ «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با تلاش و مدیریت جهادی در راستای منویات رهبری گام برداریم و خدمات شایسته‌ای را انجام دهیم.


وی با تشکر از خدمات همکاران در سال گذشته بیان کرد: تلاش و همکاری همکاران موجب شد تا در سال جدید این واحد دانشگاهی با کسب رتبه ۹ و تغییر در چارت سازمانی از یک معاونت به دو معاونت (معاونت علمی و معاونت توسعه مدیریت و منابع) و یک مدیرکل فرهنگی و دانشجویی ارتقا یابد و سال جدید با اتفاقات خوب آغاز شود.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان تلاش‌های مضاعف در ایجاد فضای مناسب آموزشی، امکانات دانشگاهی، دانشجویی و سایر تجهیزات فنی و آزمایشگاهی را ازجمله شرایط ارتقا به این سطح عنوان کرد.


پارسافر با اعلام رضایت از روند فعالیت‌های این واحد دانشگاهی عنوان کرد: انتظار می‌رود که روند فعلی فعالیت‌ها و برنامه‌های این دانشگاه در سال جدید با جدیت بیشتری پیگیری شود.


وی اضافه کرد: توسعه امکانات و فعالیت‌های رفاهی برای استادان، کارکنان و دانشجویان در راستای ایجاد انگیزه بیشتر برای فعالیت‌های بانشاط‌تر در سال جدید در دستور کار هیئت رئیسه است.


مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان نیز خاطرنشان کرد: ماه مهمانی خدا در پیش است و بندگان خدا در این ماه از سفره بی‌کران الهی بهره می‌برند و خداوند در این ماه از سفره گسترده خود بی‌منت‌تر از قبل همه مخلوقات را بهره‌مند می‌کند.


حجت‌الاسلام مهدی عودی‌جعفری ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت تجدید نظر در بهبود روابط بنده با خالق خواند و توضیح داد: بنده خداوند می‌تواند از لحظه لحظه این ماه برای خانه‌تکانی دل و پاک‌کردن غبار گناهان بر صفحه دل استفاده کند.


وی با اشاره به حدیثی از امام جواد(ع) مبنی‌بر اینکه «هر شخصی حاضر و ناظر کاری باشد و آن را ناپسند دارد، مانند کسی است که [آن هنگام] غایب بوده و هر شخصی کار زشتی را نیک شمارد، در آن کار شریک باشد.» تأکید کرد: امید است در هر مقامی که هستیم با تأسی بر این حدیث هر کجا کار ناپسندی انجام شد، ابراز ناراحتی کنیم و بالعکس اگر کار خوبی صورت می‌گیرد، مشوق باشیم.


مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان ادامه داد: در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تأثیرگذاری امور فرهنگی مسئولیم و باید این امر مهم را با درایت و جدیت بیشتری دنبال کنیم.


به گزارش آنا، در پایان این مراسم علیرضا دهواری به‌عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع و فوزیه ملازهی به‌عنوان معاون علمی و پژوهشی و حجت‌الاسلام مهدی عودی‌جعفری به‌عنوان مدیرکل فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان معرفی شدند.


انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/

دانلود فایل


انتهای پیام/

ارسال نظر