صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۸ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۰
داوودی مطرح کرد؛

دانشگاه آزاد اسلامی به‌دنبال راه‌اندازی سراهای نوآوری تخصصی فولاد و گردشگری در لنجان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان گفت: امیدواریم با حمایت مسئولان مربوط، سراهای نوآوری تخصصی فولاد و گردشگری را به‌زودی به سرانجام برسانیم.
کد خبر : 573805

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لنجان، سیدمسعود داوودی در دیدار با حسین رجایی نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با تشریح طرح «پویش» اظهار کرد: این طرح با هدف دستیابی به دانشگاهی کارآمد و کارآفرین و با ارتقای توانمندی‌های تجربی و کاربردی دانشجویان در راستای نیازهای صنعت و جامعه و تسهیل ورود فارغ‌التحصیلان به بازار کار در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و نیز واحد لنجان کلید خورده است و به‌عنوان ایده‌ای کارآمد برای حل معضل اشتغال و تخصص در کشور مطرح شده است.


وی با تأکید بر درخشش دانشگاه آزاد اسلامی لنجان در این طرح افزود: ایجاد طرح اشتغال همزمان با تحصیل در قالب «طرح پویش» در بحث اشتغال و تربیت نیروی متخصص و مجرب، می‌تواند منجر به تربیت نیروی ماهر و کارآزموده با تخصص‌های مورد نیاز صنعت شود و دانشجویان از همان ابتدای ورود به دانشگاه در محیط کارخانه حضور پیدا کرده، هم آموزش ببینند و هم مطابق با استانداردی که صنعت می‌خواهد با کار عملی آشنا شوند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان درمورد ایجاد سراهای نوآوری در دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: با توجه به تأکید نماینده مردم در مجلس و نگاه ویژه دکتر طهرانچی مبنی بر مأموریت‌گراکردن واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور امیدواریم با حمایت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان، سرای تخصصی فولاد و سرای تخصصی گردشگری را به‌زودی به سرانجام برسانیم.


داوودی با تأکید بر اینکه هر دانش‌آموز باید از لحاظ آموزشی، پرورش پیدا کند و با توجه به استعدادهای خود، رشد علمی و آموزشی داشته باشد، مطرح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان در سالی که گذشت با راه‌اندازی دبستان و پیش دبستان سما در فولادشهر و هنرستان فنی‌وحرفه‌ای پسرانه سما در لنجان توانست تا حدودی آموزش و پرورش را در امر تعلیم و تربیت همراهی کند.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنجان با توجه به زیرساخت مناسب این شهرستان و ظرفیت علمی و آموزشی دانشگاه با کمک و همکاری آموزش و پرورش در راستای ارتقای کیفیت تحصیلی دانش‌آموزان مستعد، مدارس سما را در کل شهرستان لنجان راه‌اندازی کرده و توسعه می‌دهد.


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

برچسب ها: خبر آزاد
ارسال نظر