صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۱۰ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۰
سرورزاده به آنا خبر داد؛

راه‌اندازی رشته‌های مامایی، پرستاری و شهرسازی در دانشگاه آزاد اسلامی جهرم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم گفت: سال 1400 رشته‌های مامایی، پرستاری و شهرسازی در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه ایجاد خواهند شد.
کد خبر : 573079

سیدکورش سرورزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در پاسخ به این پرسش که در حوزه آموزشی چه برنامه‌ای برای ایجاد و افزایش رشته در واحد متبوع خود در سال 1400 دارید؟ و آیا رشته‌های جدیدی در راه هستند؟ اظهار کرد: امسال در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های مامایی، پرستاری و شهرسازی ایجاد خواهند شد.


وی توضیح داد: در دو سال اخیر در راستای توسعه زیرشاخه‌های حوزه معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم، اقدامات ارزشمندی انجام شده و روند رو به رشدی در آموزشکده فنی و حوزه مدارس سما در مقایسه با سال‌های قبل داشته است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم افزود: مرکز آموزش سمای جهرم با دارابودن دانشکده مهارتی و تجمیع مدارس دخترانه و پسرانه سما گسترده‌ترین مجتمع آموزشی غیردولتی شهرستان محسوب می‌شود و با امکانات و فضاهای موجود در مجتمع سما از استقبال عمومی خوبی برخوردار است.


سرورزاده ادامه داد: در واحد دانشگاهی جهرم با توجه به مقاطع موجود رشته تربیت‌بدنی و علوم ورزشی از کاردانی تا دوره دکتری تخصصی، حوزه معاونت سما با توجه به امکانات، سالن ورزشی و تجهیزات موجود به راه‌اندازی هنرستان تربیت‌بدنی دخترانه در سال 97 اقدام کرد و اکنون با توجه به اقدامات انجام‌شده سال 1400 نیز هنرستان تربیت‌بدنی پسرانه گشایش خواهد یافت.


وی اضافه کرد: طبق دستورالعمل اخیر معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی برای سال 1400 علاوه‌بر فعالیت دانشکده مهارت‌ها، شیوه‌نامه راه‌اندازی مدارس عالی مهارتی در دانشکده‌های فنی و مهارتی سما به حوزه معاونت‌های آموزش‌های عمومی و مهارتی واحدها ابلاغ شده است.


رئیس واحد جهرم یادآور شد: زمینه فعالیت مدارس عالی مهارت برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و مهارتی در سطوح و سنین مختلف به‌منظور تربیت نیروهای مهارتی و  کارآفرین در زمینه‌های مختلف ازجمله تولید و اشتغال، مهارت‌های کسب و کار نوآورانه، مهارت‌های هنری، فرهنگی، ورزشی و نیز مهارت‌های اجتماعی، مهارت‌های زندگی و فرزندپروری، کشاورزی و گیاهان دارویی و ... و همه فنون و حرفه‌های اشتغالزاست.


این مقام مسئول در پاسخ به این پرسش که سال 1400 را با چه اولویت و برنامه اصلی آغاز خواهید کرد؟ به آنا گفت: توسعه مراکز و سراهای نوآوری و مراکز کارآفرینی در اولویت برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم در سال 1400 قرار دارد.


انتهای پیام/4103/4062/

انتهای پیام/

ارسال نظر