صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۶ - ۰۱ دی ۱۳۹۴

دو وزیر احمدی‌نژاد، داوطلب نمایندگی مجلس دهم شدند/ حسینی: اکثر وزرای احمدی‌نژاد قصد داوطلبی دارند

سیدمحمد حسینی و محمد عباسی، وزرای دولت احمدی‌نژاد، نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی شدند.
کد خبر : 57271

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، این دو وزیر دولت احمد‌نژاد، پیش از ظهر امروز ـ سه‌شنبه یکم دی‌ماه ـ با حضور در ستاد انتخابات کشور، از حوزه انتخابیه تهران داوطلب نمایندگی مجلس دهم شورای اسلامی شدند.


سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم بود و محمد عباسی نیز وزیر تعاون و وزیر وزارت ورزش و جوانان دولت احمدی‌نژاد بود.


حسینی: از طرف یکتا آمده‌ام


سید محمد حسینی در حاشیه این حضور در وزارت کشور، در جمع خبرنگاران قرار گرفت و با بیان اینکه «از طرف جبهه یکتا برای ثبت نام آمده است»، گفت: با احمدی‌نژاد رابطه تشکیلاتی ندارم اما ممکن است رابطه شخصی داشته باشم. حسینی تأکید کرد: اکثر وزاری دولت نهم و دهم در انتخابات شرکت می‌کنند.


پیش از این نیز، علی نیکزاد، فاطمه واعظ جوادی و فریدون عباسی از دولت احمدی‌نژاد داوطلبی خود را برای مجلس به ثبت رسانده‌اند.


همچنین صبح امروز، حجت‌الاسلام احمد مازنی، با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام کرد. وی معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دولت یازدهم بوده است.


دکتر سید سعید روحانی نیز با حضور در ستاد انتخابات کشور از حوزه انتخابیه تهران داوطلب نمایندگی مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه قم شد. وی رئیس اداره امور فناوری اطلاعات دانشکده مدیریت دانشگاه تهران است.


امروز، چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس دهم شورای اسلامی است. روند ثبت نام نامزدهای مجلس دهم، تا روز چهارم دی ماه ادامه دارد. ثبت نام در ستاد انتخابات کشور و فرمانداری‌های سراسر کشور انجام می‌شود.


همچنین امروز، ششمین روز از ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس پنجم خبرگان رهبری است. ثبت نام برای مجلس خبرگان نیز تا فردا ـ دوم دی‌ماه ـ ادامه دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: سید محمد حسینی
ارسال نظر