صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۱۱ - ۰۱ دی ۱۳۹۴

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز معرفی شد

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصاد دانش‌بنیان این دانشگاه منصوب و معرفی شد.
کد خبر : 57246

به گزارش خبرگزاری آنا از تبریز، دکتر مهدی زینالی عضو هیأت علمی این دانشگاه و دارای دکترای تخصصی حسابداری از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران است.


زینالی، بیش از ۲۰ مقاله ISI و علمی پژوهشی، بیش از ۲۰ مقاله ارائه شده در کنفرانس‌های بین المللی، ملی و منطقه‌ای، راهنمایی و مشاوره بیش از ۸۰ پایان نامه، همکاری در بیش از ۱۲ پروژه تحقیقاتی در تبریز و استان، پنج عنوان کتاب تألیفی ودو عنوان کتاب در دست چاپ را در کارنامه علمی پژوهشی خود دارد.


معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، عضو تیم بودجه ریزی بر مبنای عملکرد در معاونت برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی وعضو تیم سرمایه گذاری منطقه‌ای دانشگاه آزاد اسلامی در استان بوده و برگزاری ۱۰ کارگاه تخصصی در کشور و استان در زمینه بودجه ریزی و حسابداری، مشاوره نزدیک به ۵۰ سازمان، شرکت و دانشگاه در کشور و استان در زمینه استقرار سیستمBABC، استقرار بهایابی بر فعالیت‌های بودجه ریزی، استقرار سیتم حسابداری تعهدی و... را در کارنامه اجرایی خود دارد.



انتهای پیام/

برچسب ها: واحدتبریز
ارسال نظر