صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۱ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۰
فرشاد ماجدی:

استقلال آماده بازی با پیکان است/ مجیدی تدابیر لازم را برای آسیا در نظر دارد

مربی تیم استقلال گفت: با توجه به شناخت خوبی که از تیم پیکان داریم آماده بازی با این تیم هستیم.
کد خبر : 572101

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، فرشاد ماجدی که به جای فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل پیکان حاضر شده بود، اظهار کرد: تمریناتمان را پس از چند روز تعطیلی از دوم فروردین ۱۴۰۰ آغاز کردیم و همه بازیکنان به جز آنهایی که مبتلا به ویروس کرونا شده بودند، در تمرین حضور داشتند. با بازیکنان آکادمی تمریناتمان را به صورت منظم انجام دادیم و برای بازی فردا آماده هستیم.


وی درباره شرایط تمرینات استقلال با توجه به ابتلای تعداد بالای بازیکنان این تیم به ویروس کرونا و اینکه آیا غیبت آنها در تمرینات در روند استقلال اختلال ایجاد کرده است یا نه، گفت: با استفاده از بازیکنان رده امید و آکادمی، آن خلاء پر شد و تمرینات به صورت منظم انجام شد. سایر بازیکنان هم بهبودی‌شان را کسب کردند و در تمرینات حاضر شدند و مشکلی وجود ندارد.


مربی تیم فوتبال استقلال درباره غایبان این تیم برای دیدار مقابل پیکان خاطرنشان کرد: اکنون فقط بابک مرادی و آقای بهزاد غلامپور هستند که هنوز با ویروس درگیری دارند و برای آنها و خانواده‌شان آرزوی سلامتی داریم و آرزو می‌کنیم زودتر به خانه خودشان برگردند.


ماجدی درباره اینکه با لغو بازی صنعت نفت، استقلال دو هفته بدون بازی رسمی راهی لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد، خاطرنشان کرد: مجیدی تدابیر لازم را برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته است. به نظرم فرصت خوبی است تا بازیکنان برای این مسابقات آماده شوند.


وی درباره ساعت بازی‌های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: شرایط اینگونه است و باید تمام فکرمان را برای تدوین برنامه‌ای خوب بگذاریم و شرایط را طوری تنظیم کنیم که بازیکنان بهترین عملکرد را در همین ساعت‌ها داشته باشند.


مربی تیم فوتبال استقلال درباره شناختش از تیم پیکان اظهار کرد: با توجه به شناخت خوبی که از آقای تارتار و تیم خوبش داریم، پیکان یک تیم جوان و با انگیزه است. مقابل ما هم انگیزه مضاعف دارند. پرس کردن و بازی مستقیم را خوب انجام می‌دهند. تمرینات ما هم بر اساس نقاط ضعف و قوت آنهاست و بچه‌ها آماده یک بازی خوب هستند. امیدوارم بتوانیم با قهرمانی در سه جام دل هوادارانمان را به دست بیاوریم.


انتهای پیام/4048/

انتهای پیام/

برچسب ها: پیکان استقلال
ارسال نظر