صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۰ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۰

از واقعیت صحبت کنید آقای مدیر

مدیرعامل باشگاه استقلال بیشتر از این که به وظایف خود عمل کند به دنبال فرافکنی است.
کد خبر : 571785

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، حامد فرضعلی بیک؛ یکی از بزرگ‌ترین فشارهایی که هواداران استقلال طی ۵، ۶ سال اخیر در کنار معضلاتی همچون بی‌ثباتی و بی‌کفایتی مدیریت، از دست دادن استراماچونی و ستاره‌های پرتعداد، رفت‌وآمدهای پیاپی و مخرب و... متحمل شده‌اند، شنیدن مصاحبه‌های بی‌دلیل و فراوان به‌اصطلاح مدیرانی بوده که سخنوری‌هایشان فقط و فقط به زخم هوادار نمک پاشیده است...


جناب مددی که مطمئناً در خواب هم نمی‌دید روزی مدیرعامل باشگاهی چون استقلال شود و خود نیز در مصاحبه‌ای با اعلام اینکه این مورد بهترین اتفاق زندگی او در سال ۹۹ بوده، بر شعف و ذوق غیرقابل‌توصیفش دراین‌باره مهر تأیید زد، چندی پیش با بیان اینکه به عملکرد خود در استقلال از ۲۰، نمره ۱۹ می‌دهد، طرفداران زخم‌خورده و دردکشیده این تیم را تا مرز انفجار پیش برد.
این اما پایان کار نبود...وی در اولین اظهارنظر سال جدید، آرزو کرده با رونالدو و مسی کار کند! در اینکه آرزو داشتن عیب نیست، شکی وجود ندارد اما شخصی که بنا بر اشتباهات و اتفاقات، امروز عنوان مدیرعاملی استقلال را یدک می‌کشد، لازم است در تک‌تک جملات خود تأمل کند و چه‌بهتر که اصلاً سخن نگوید. آخر وقتی یک نفر مثل میلیچ، چندین و چند هفته دور از تیم می‌ماند و دست‌آخر «دلی» به ایران بازمی‌گردد، چنین صحبت‌هایی چه مفهوم و تبعاتی دارد...؟


او همچنین عنوان کرده چشم‌انداز استقلال با مجیدی، قهرمانی آسیاست...با حلوا حلوا کردن مگر دهانی شیرین شده آقای مددی؟ شما اصلاً مطلع هستی قهرمانی در همین لیگ برتر خودمان چه ابزار و مقدماتی را طلب می‌کند که از قهرمانی در آسیا می‌گویی؟ پرسپولیس را می‌بینی آقای مدیرعامل؟ این تیم که با حمایت‌های همه‌جانبه، برانکو ایوانکوویچ را چهار، پنج سال به‌صورت مستمر و تمام‌وقت بالای سر خود دید و یک کار اصولی و آینده دار را طی این مدت انجام داد، تا این لحظه دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده اما نتوانسته عنوان قهرمانی را تصاحب کند، بعد استقلالی که طی فقط دو سال اخیر ۴ سرمربی مختلف داشته، چگونه قرار است قهرمان آسیا شود؟


قهرمانی در لیگ قهرمانان قاره کهن، ابزار و لوازم و امکانات می‌خواهد. شما و مجموعه‌تان که پس از تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی (!) نهایتاً نتوانستید بازیکن سی‌وچندساله پدیده را جذب کنید، حرف از قهرمانی در آسیا می‌زنید؟!


آقای مددی، می‌دانیم موقعیت غیرقابل‌باور امروز برایتان بسیار جذاب و رؤیایی است و تیتر شدن صحبت‌هایتان موردی وسوسه‌برانگیز به حساب می‌آید اما خواهش می‌کنیم سکوت کنید و بیش از این هوادار را آزار ندهید...


در خلوتتان رؤیا بسازید و تیمی را مدیریت کنید که رونالدو و مسی زوج خط حمله‌اش را تشکیل می‌دهند و اگر غیر از آن‌ها بازیکن دیگری را هم می‌شناسید (!) پشت سر این دو نفر قرار دهید. در همین خلوت، به خودتان نمره بیست بدهید و هر کاری دلتان خواست انجام دهید، ولی رسانه‌ای‌اش نکنید...لطفاً!


انتهای پیام/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر