صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۵۵ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
صالحی امیری:

میزبانی انتخابی جام جهانی حق ملت ایران است/ فدراسیون فوتبال باید در حوزه بین‌الملل فعال‌تر ظاهر شود

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: رئیس فدراسیون با استراتژی مقاومت و دفاع از حقوق ملت قدم های مثبتی برای فوتبال ایران برداشته است.
کد خبر : 571583

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک امروز با حضور در فدراسیون فوتبال و تبریک سال جدید شمسی به مردم عزیز ایران گفت: امیدوارم در سال نو، نگاه نو، تحول، اخلاق مداری، همدلی، همنوایی و همگرایی سرلوحه کار ما باشد. در سال جدید ملت بزرگ از این بیماری بزرگ نجات پیدا کند تا لبخند را بر لبان ملت ببینیم و دل ملت ایران شاد باشد.


وی ادامه داد: امروز در فدراسیون فوتبال حضور یافتم تا ضمن تبریک به برادر عزیزم شهاب‌الدین عزیزی خادم برای وی آرزوی موفقیت داشته باشم. امیدوارم با انگیزه، نشاط و جدیتی که دارند در مسیر پر مشقتی که آغاز کرده‌اند، به نتیجه مثبتی منتهی شود. هر چند که در ابتدای را با مشکلاتی مواجه شدند اما باور دارم با اراده و انگیزه‌ای که وجود دارد، از این مسیر سخت عبور خواهند کرد.


رئیس کمیته ملی المپیک در ادامه گفت: فدراسیون این اراده را دارد تا در مقابل زیاده خواهی دیگران مقاومت کند و حق مطلب را ایفا کند. ایران بزرگ در آسیا و جهان به مانند نگینی می‌درخشد و هیچ‌کسی نمی‌تواند چهره تابناک ایران را مخدوش کند. در حوزه فوتبال نیز جامعه ما علاقمند به این رویداد است و میزبانی حق ملت ایران است.


وی ادامه داد: خوشبختانه تلاش‌های وسیعی آغاز شده است که امیدوارم به نتیجه مثبت منجر شود. وزارت ورزش و جوانان ، کمیته ملی المپیک، وزارت امور خارجه و مجموعه نظام در این مسیر با فدراسیون همکاری خواهند کرد.


صالحی امیری در خصوص تیم ملی امید گفت: در حوزه تیم ملی امید نیز مذاکرات مثبتی داشتیم. قرار است به صورت مشترک همکاری‌های خود را با فدراسیون فوتبال ادامه دهیم .در هزینه‌ها مشارکت داشته باشیم و آن را تقبل خواهیم کرد. هر نوع حمایتی که می‌تواند به توسعه و موفقیت تیم ملی امید کمک کند، دریغ نخواهیم کرد و این یک رسالت برای کمیته المپیک است.


وی گفت:  فدراسیون فوتبال باید در حوزه بین‌الملل فعال‌تر ظاهر شود. ظهور فعال و اکتیو فدراسیون در عرصه بین‌الملل به منزله دفاع از حقوق فوتبال ایران در عرصه آسیا و جهان است و قدم اول نحوه مواجه با پرونده‌ای است که امروز AFC برای ایران ایجاد کرده است. خوشبختانه در مدت کوتاه، رئیس فدراسیون با استراتژی مقاومت و دفاع از حقوق ملت قدم‌های مثبتی برداشته است. باید دیگران بدانند با رفتار سیاسی و زیاده خواهی نمی توانند اراده خود را بر ملت تحمیل کنند. برای ایشان و همکاران و مجموعه فوتبال ایران که یکی از کانون‌های اصلی نشاط ملی است، آرزوی عزت و سلامت در سال جدید دارم.


انتهای پیام/4048/

انتهای پیام/

ارسال نظر