صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۴۰ - ۳۰ آذر ۱۳۹۴

مصاف تراکتورسازی- استقلال فردا در نیمه نهایی ‌جام‌حذفی؛ بازی گرم در زمستان سرد تبریز

حریف تیم فوتبال ذوب آهن در فینال جام حذفی فردا در پایان بازی تیم‌های تراکتور سازی و استقلال مشخص می‌شود.
کد خبر : 57007

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، فردا در اولین روز زمستان و در ورزشگاه یادگار امام(ره) تیم‌های تراکتورسازی و استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در برابر هم صف آرایی می‌کنند تا در پایان بازی که شاید ضربات پنالتی سرنوشت آن را مشخص کند حریف تیم فوتبال ذوب‌آهن در فینال جام حذفی معلوم شود. مصاف این دو تیم در این مرحله از رقابت‌ها این بازی را حساس کرده بود که با حضور امیر قلعه‌نویی در تراکتور حساسیت این بازی دو چندان شد.


این دو تیم البته چند روز قبل در هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که تلاش دو تیم بعد از 90 برنده در برنداشت و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.اما حکایت این بازی فرق دارد چرا که این بازی باید برنده داشته باشد.


این بازی برای امیر قلعه‌نویی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. او که مخالفان حضورش در تبریز کم تر از موافقانش نبودند می‌داند پیروزی در این بازی و راه‌یابی تیمش به فینال جام حذفی می‌تواند ورق را به سود او برگرداند و او در نیمه دوم لیگ برتر هواداران تراکتور را «هوادار»خود ببیند. از این رو او تیمش را از دیروز به پشت درهای بسته برد تا برای بازی که می تواند زندگی را برای امیر در تبریز شیرین کند آماده تر کند.


تراکتور در دو بازی که امیر قلعه‌نویی هدایت آن را برعهده داشته چهار امتیاز به دست آورده‌است و با روحیه خوب به مصاف استقلال می رود. تساوی در برابر استقلال در تبریز و پیروزی برابر استقلال اهواز در اهواز شروع خوبی برای سر مربی جدید تراکتورسازان بود که او می‌خواهد با پیروزی بر استقلال تهران و صعود به فینال جام حذفی این روند را تکمیل تر کند.


بدون ترید بزرگ‌ترین غایب بازی فردا منصور پورحیدری سرپرست استقلال است که چند روزی است که به دلیل بیماری در بیمارستان بستری شده است.




انتهای پیام/

ارسال نظر