صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۲۸ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
رئیس مجلس شورای اسلامی:

نیروی هوایی ارتش در خنثی‌سازی تحریم‌های آمریکا نمونه‌ است/ همه با هر سلیقه و گرایشی مدیون شهدا هستند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نهاد نیروی هوایی ارتش در خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه آمریکا نمونه‌ است.
کد خبر : 569566

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری آنا، مراسم تشییع پیکر شهید خلبان «بیرجند بیگ محمدی»، صبح امروز دوشنبه با حضور، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، امیر سرتیپ نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش، فرماندهان نیروهای مسلح و خانواده‌های شهدا والامقام در ستاد نیروی هوایی ارتش برگزار شد.


محمدباقر قالیباف طی سخنانی در مراسم تشییع پیکر شهید خلبان «بیرجند بیک محمدی» گفت: امروز به یاد شهیدی گردهم آمدیم که مانند ۱۰ هزار شهید دیگر با انتخاب آگاهانه و آزادانه خود، مسیر دفاع از اسلام ناب محمدی را انتخاب کردند.


رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اسلامی که حضرت امام خمینی، این مرد خدا باعث احیای آن شد. این شهید نشان داد که سنت‌های الهی تبدیل نمی‌شوند و این سرزمین با اهل‌بیت و قرآن پیوند خورده است.


وی افزود: جامعه‌ای که در راه خدا حرکت کند، تحول رخ می‌دهد؛ حتی اگر در این جامعه رژیم طاغوتی حاکم باشد.


قالیباف با بیان اینکه  شهید بیک محمدی و مجاهدان نیروی هوایی ارتش قبل از پیروزی اسلام به انقلاب لبیک گفتند، اظهار کرد: شهدای نیروی هوایی در میدان جنگ افتخار آفریدند و من مطمئنم سرعت شوق شهید بیک محمدی برای پیوستن به خدا، برای او بیشتر از سرعت هواپیمایش بود.


وی عنوان کرد: شهدای نیروهای هوایی در انجام عملیات‌های خود تردید نکردند و سنت‌های الهی باور داشتند و به دفاع از وطن و مردم افتخار می‌کردند. ما با هر سلیقه و گرایشی مدیون شهدا و خانواده های شهدا هستیم.


رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه انتظار کار سختی است، بیان کرد: تصویر کنید که قریب به سی سال انسان منتظر فردی باشد و این انتظار کار سختی است. امروز نهاد نیروی هوایی ارتش در خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه آمریکا نمونه‌ است.


قالیباف با بیان اینکه برخی فکر می‌کردند که نیروی هوایی به علت وابستگی به آمریکا، کمر راست نخواهد کرد، تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که با مدیریت خلاقانه و مجاهد کادر نیروی هوایی ارتش در بخش‌های مختلف، این نهاد به موفقیت‌های چشمگیری رسیده است. این نیروی با تکیه بر دانش فنی و نیروی جوان متخصص، در دوران دفاع مقدس و تحریم‌های اقتصادی موفق عمل کرده است.


وی افزود: کسانی می‌توانند ادعای دلسوزی برای انقلاب داشته باشند که مشکلات مردم را حل کنند؛ امروز وظیفه ما مسئولین باز کردن گره اقتصادی کشور و حل معضل گرانی است. خدایی که ما را در دوران دفاع مقدس یاری کرد، امروز هم در جنگ اقتصادی همراه ماست.


رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی، مجاهدت حل مشکلات مردم است، گفت: رزمنده امروز، آن بازنشسته‌ای است که در مقابل دشمن با آن همه تحریم سر خم نیاورده اما در مقابل خانواده خود شرمنده است. باید به شعار ما می‌توانیم باور داشته باشیم و در شرایط جنگ اقتصادی، نشان دهیم که دین می‌تواند کارآمد باشد و بر مشکلات پیروز شود.


انتهای پیام


انتهای پیام/

ارسال نظر