نوروز1400/ برهانی فر
خواهشمند است با پاسخ به سؤالات زیرگروه استانهای خبرگزاری آنا را در اطلاعرسانی فعالیت واحدهای دانشگاهی در یک سال اخیر و برنامههای پیش رو در سال 1400 یاری و مساعدت فرمایید.
- شاخصترین فعالیت و دستاورد واحد دانشگاهی متبوع شما بهویژه در حوزه پژوهش و فناوری در سال 99 چیست؟
- تأسیس سرای نوآوری فناوری مواد
- برگزاری فراخوان حمایت از طرحها و ایدههای دانشجویان و اساتید با جهت تجاریسازی با رویکرد ورود به بازار
- برگزاری 5 کارگاه پژوهشی رایگان مدرسه کسبوکار برای علاقهمندان به ورود به بازار کار
- برگزاری بیش از 20 کارگاه پژوهشی توسط انجمنهای علمی
- برگزاری مسابقه طراحی بازیهای فکری و سرگرمکننده در دوران قرنطینه
- برگزاری 10 دوره تخصصی آزمایشگاهی و کارگاهی
- عقد تفاهمنامه با شرکتها و مؤسسات در راستای اخذ پروژههای برون دانشگاهی
- برگزاری دو همایش در حوزههای علوم کشاورزی و حقوق بینالملل
- برگزاری 2 استارت آپ در حوزههای فناوری مواد
- جذب هستهها و واحدهای فناور مرتبط با حوزه فناوری مواد
- سرمایهگذاری دانشبنیان در طرحهای علمی و تحقیقاتی اساتید و مجموعههای فناور
- تجاریسازی محصولات دانشبنیان مجموعههای فناور و مراکز تحقیقاتی
- تجلیل از پژوهشگران و فناوران استان
- حضور مؤثر در فن بازارها، نمایشگاههای مجازی و.. در سطح استان و سطح ملی
- برگزاری بیش از 10 کرسی ترویجی با همکاری هیئت اندیشهورز تعالی استان البرز
- بروز رسانی منابع دیجیتال کتابخانهها
- جذب دانشجو خارجی و تلاش جهت بینالمللی کردن واحد کرج
- انعقاد تفاهمنامه با نهادها و سازمانها و مؤسسات علمی و آموزشی
- رویکردهای فرهنگی در داخل و خارج واحد
- تبدیل تهدید به فرصت در برگزاری آموزش مجازی و امتحانات پایانترم بهصورت غیرحضوری
- فعالیت چشمگیر در جهت جذب دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی
- پیگیری اخذ رشتههای جدید متناسب با پتانسیل موجود در استان
- توانمندسازی اساتید حقالتدریس
- پرداخت بهموقع مطالبات بازنشستگان و بازخریدیها
- مدیریت محسوس هزینههای واحد بر اساس درآمدهای شهریهای و غیرشهریه ای
- برگزاری کارگاههای متعدد آموزش تخصصی مجازی با ارائه گواهینامه معتبر
- پیگیری جهت دریافت اسناد مالکیت واحدها و مراکز استان
- تشکیل و ارسال پروندههای راهاندازی رشتههای کارشناسی و کارشناسی ارشد به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
- -تشکیل کمیته استانی مقابله با کرونا و برگزاری مستمر جلسات و پیگیری و رصد انجام اقدامات مقابله با ویروس کرونا مانند هفتههای گذشته در سطح دانشگاههای استان البرز
30-پیگیری رعایت پروتکلهای بهداشتی جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید 19 در واحدهای استان
31-غربالگری کارکنان و ارجاع موارد مشکوک به بیماری کووید 19 به مراکز درمانی
32-اقدام جهت بهبود عملکرد درمانگاه سیدالشهدا (ع)، برونسپاری و واگذاری درمانگاه جهت افزایش درآمدزایی
33-تصمیمگیری در مورد نحوه فعالیت کارکنان، نحوه برگزاری کلاسهای آموزشی، آزمونهای پایانترم و برگزاری آزمونهای ملی و استانی و منطقهای با استعلام منظم از دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و بر اساس مصوبات ابلاغی ستاد استانی و ملی مبارزه با کرونا.
34-انجام غربالگری کرونا با استفاده از رپید تست از همه کارکنان دانشگاه با هماهنگی انجام شده با مرکز بهداشت غرب استان البرز
35-هماهنگی انجام غربالگری کرونا در واحدهای هشتگرد و نظرآباد
36-تأکید بر ادامه اجرای دستورالعملهای بهداشتی در معاونتها و روسای دانشکدههای واحدهای استان از طریق ارسال مجدد دستورالعملهای بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی.
37-بازدید دورهای دانشکدهها بهمنظور رعایت پروتکلهای بهداشتی مبارزه با کرونا
38-برگزاری سخنرانی خودمراقبتی در کرونا
39-برنامهریزی جشن مجازی روز پرستار و تقدیر از فعالان مقابله باکرونا
40-برگزاری جلسات منظم ماهیانه کمیته اخلاق پزشکی جهت بررسی طرحهای پژوهشی و پایاننامههای دانشجویی و ثبت کد اخلاق
41- حضور دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی در مرکز انتقال خون استان البرز.
42- حضور دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی در پایگاه سلامت روستای فرخآباد شهرستان فردیس جهت انجام تست قندخون و فشارخون رایگان از مردم محل
43- حضور ۴۸ ساعته دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی در مسابقات کشوری کاراته، جهت مراقبت و ارجاع مصدومان (احتمالی) به مراکز درمانی، در کنار کادر پزشکی.
44-حضور پرشور دانشجویان پرستاری و مامایی در برنامه کاروان سلامت بخش سهرابیه شهرستان جهت انجام معاینات بالینی و تست قندخون و فشارخون رایگان از مردم محله سهرابیه همراه با گروهدرمانی که اعم از دندانپزشک، پزشک عمومی، متخصص اطفال، ارتوپدی، سنجش تراکم استخوان و طب اسلامی
45-حضور دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی در ایستگاه مترو کرج جهت انجام تست قندخون و فشارخون رایگان از مردم و استقبال مردم از این طرح
46-حضور دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی در نماز جمعه کرج جهت انجام تست قندخون و فشارخون و معاینات زنان
47- انجام غربالگری و معاینات فیزیکی اساتید و کارکنان دانشگاه با حضور گروهدرمانی اعم از دندانپزشک، پزشک عمومی، ارتوپدی، سنجش تراکم استخوان و چشمپزشک
48-بررسی سلامت جسمی و روانی دانشجویان در بدو ورود سال تحصیلی 98-99
49-تصویب راهاندازی کلینیک جامع روانشناسی
50-راهاندازی مرکز آموزش مهارتی و حرفهای و اخذ مجوز از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی
- دستاوردها:
وضعیت | محصول/ دستاورد | ارائهدهنده | ردیف |
تولید/ نیمهصنعتی | تولید فلز نیکل | مرکز تحقیقات مهندسی مواد پیشرفته | 1 |
تولید/ صنعتی | نانو پوشش آبگریز | مرکز تحقیقات مهندسی مواد پیشرفته | 2 |
تولید/ سفارشی/ مرحله بازاریابی | تولید کیتهای تخصصی برق و رباتیک | دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با همکاری مرکز آموزشی سما کرج | 3 |
تولید /سفارشی/ مرحله بازاریابی | دستگاه درجهبندی چوبهای ساختمانی | شرکت آزمونگران غیرمخرب دارکوب (مستقر در مرکز رشد واحد کرج) | 4 |
تولید/ صنعتی | تولید شمش سلنیوم | واحد فناور کیمیاگران گلستان فلز (مستقر در مرکز رشد واحد کرج) | 5 |
تولید /نمونه سفارشی/ مرحله بازاریابی | دستگاه عفونتزدایی ریه | هسته فناور علوم طبیعی جهانگستر (مستقر در مرکز رشد واحد کرج) | 6 |
تولید/ نیمهصنعتی | ماسک ژلهای پلیمری با فیلتر قابل تعویض | مرکز تحقیقات مهندسی مواد پیشرفته با همکاری شرکت سازه کامپوزیت کاوه (مستقر در مرکز رشد واحد کرج) | 7 |
تولید/ نیمهصنعتی | ایمپلنتهای تیتانیومی | واحد فناور فرتاک زیست سازگار (مستقر در مرکز رشد واحد کرج) | 8 |
تولید/ نیمهصنعتی | تولید کودهای مایع | واحد فناور سالیکس کربن (مستقر در مرکز رشد واحد کرج) | 9 |
تولید/ نیاز بازار | تولید بذر هیبرید چغندر لبویی و بذر چغندر علوفه ایی در کشور | مزرعه تولیدی- تحقیقاتی کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج | 10 |
تولید /نمونه سفارشی/ مرحله بازاریابی | نانوکلوئید نقره | مرکز تحقیقات مهندسی مواد پیشرفته | 11 |
تولید آزمایشگاهی | ژل و مایع ضدعفونیکننده نانویی | مرکز تحقیقات مهندسی مواد پیشرفته | 12 |
تولید/ نیمهصنعتی | کیت استخراج DNA | واحد فناور آریا دانش ژن (مستقر در مرکز رشد واحد کرج) | 13 |
تولید آزمایشگاهی | ژل ضدعفونیکننده بر پایه آب | هسته فناور کیت کووید 19 (مستقر در مرکز رشد واحد کرج) | 15 |
تولید /نمونه سفارشی/ مرحله بازاریابی | GPS خودرو
| واحد فناور هوشمند افزار نوین (مستقر در مرکز رشد واحد کرج) | 15 |
تولید آزمایشگاهی | سیم نانو آلیاژی مقاوم به سایش و خوردگی | مرکز تحقیقات مهندسی مواد پیشرفته | 16 |
تولید آزمایشگاهی | لنت نانوکامپوزیتی ترمز خودرو | مرکز تحقیقات مهندسی مواد پیشرفته | 17 |
تولید /نمونه سفارشی/ مرحله بازاریابی | کوره آزمون سرباره | واحد فناور فرتاک زیست سازگار (مستقر در مرکز رشد واحد کرج) | 18 |
تولید آزمایشگاهی | پودر نانو کاربید سیلیسیم | مرکز تحقیقات مهندسی مواد پیشرفته | 19 |
تولید /نمونه سفارشی/ مرحله بازاریابی | منسوجات بدون بافت | مرکز تحقیقات مهندسی مواد پیشرفته با همکاری شرکت سازه کامپوزیت کاوه (مستقر در مرکز رشد واحد کرج) | 20 |
- سال 99 را با شرایط کرونایی و مبارزه با این ویروس طی کردیم. واحد متبوع شما در این راستا چه دستاورد یا محصولاتی علیه این بیماری داشت؟ تشریح فرمایید.
- با فعالیتهای مراکز تحقیقات واحد کرج بهخصوص مرکز تحقیقات مهندسی مواد پیشرفته محصولات زیر از دستاوردهای مهم علیه بیماری کرونا در واحد کرج محسوب میشود:
- دستگاه از بین برنده عفونت بهصورت فیزیکی (روش خاصی از یونیزاسیون)
- تولید از ماسکهای ژلهای پلیمری با قابلیت تعویض فیلتر
- تولید محصول نانوکلوئید نقره مرکز تحقیقات مهندسی
- تولید محلول ضدعفونیکننده نانویی
- افتتاح سرای نوآوری فناوری مواد
- راهاندازی و شروع فعالیت مرکز تحقیقات بیو تکنولوژی
- تأسیس مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی بهصورت مشترک با سازمان نظاممهندسی ساختمان استان البرز
- تأسیس شتابدهنده تخصصی فناوری مواد
- اخذ مجوز راهاندازی 2 مجله در حوزه علوم انسانی
- راهاندازی مجتمعهای آزمایشگاهی تخصصی (آزمایشگاه مرکزی) کشاورزی و مجتمعهای آزمایشگاهی تخصصی (آزمایشگاه مرکزی) دامهای کوچک
- تولید محصولات دانشبنیان جدید و معرفی آنها به بازار
- افزایش سهم درآمدهای غیر شهریهای
- تولید و توسعه بذرهای هیبریدی کشاورزی
- افزایش کمی و کیفی انجمنهای علمی دانشجویی
- تأسیس شرکت مادر تخصصی فلزات کمیاب و گرانبها در راستای طرح پایش استان البرز
- توسعه کتابخانه دیجیتال جهت دسترسی بیشتر اساتید و دانشجویان به منابع علمی
- پیگیری تأسیس کانون صنعت، جامعه و دانشگاه
- تأسیس مدارس مهارتی مرتبط با حوزه فناوری مواد (مانند مدرسه مهارتی جوشکاری با همکاری انجمن جوشکاری و آزمایشهای غیر مخرب ایران)
- اخذ استاندارد ایزو 17025 برای آزمایشگاههای پیشرفته
- -تشکیل گروههای جهادی در حوزه دانشجویی و استانی
- همافزایی مجموعههای فرهنگی (استادی – کارمندی – دانشجویی) در برگزاری رزمایش مؤمنانه و طرح همدلی و مواسات و اجرای 6 مرحله رزمایش مؤمنانه در واحد کرج
19 -فعالترین قرارگاهی جهادی در حوزه استادی و دانشجوی (بهویژه بسیج دانشجویی) جهت ضدعفونی کردن معابر عمومی و تولید و توزیع ماسک در بین اقشار شهرستان
- با ورود به سال 1400 و تأکید مسئولان بر انتخاب دانشگاه آزاد بهعنوان انتخاب اول داوطلبان در سال 1404 چگونه و با چه سیاستها و برنامههایی باید به این هدف نزدیک شویم.؟
- بهبود زیرساخت IT واحد جهت انجام بهتر فعالیتهای دانشگاهی بهصورت مجازی
- در حوزه فناوری، بهبود کیفیت کلاسها و آموزش کادر غیر IT دانشگاه که توانایی پشتیبانی فنی و آموزشی را داشته باشند.
- واحد کرج در برگزاری کلاسهای آموزشی غیرحضوری برخط مطابق تقویم و برنامه آموزشی در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-۹۹ با استفاده از ظرفیتهای موجود خود و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی اهتمام خود را به کار بسته و از طریق سامانه وادانا توانسته است کلاسهای آنلاین برگزار نماید
- اطلاعرسانی بهموقع و مطلوب در وبسایت واحد کرج جهت ارائه مطلوب خدمات به دانشگاهیان
- بالا بردن سطح کیفیت در حوزه آموزشی دانشگاه (فضا، امکانات و تجهیزات آموزشی)
- بالا بردن سطح کیفی سامانهها و سیستمهای آموزشی جهت افزایش رضایتمندی دانشجویان (داشتن گروه پشتیبان قوی برای سیستمهای آموزشی)
- بازنگری در رشتههای تحصیلی موجود و نیازسنجی و آیندهنگری بر مبنی بازار کار و کسب درآمد در جهت ایجاد رشتههای میانرشتهای
- توجه خاص به آموزش مجازی در برخی گروههای خاص در دوره پس از کرونا
- بازنگری جدی در رشتههای علوم انسانی در راستای تقویت علوم انسانی
- توجه بیشتر به بومی گزینی دانشجویان
- اصلاح نسبت استاد به دانشجو
- بالا بردن رشد تولیدات علمی
- توجه خاص به شرکتهای دانشبنیان و فناوری
- فراهم نمودن تسهیلات مالی مناسب برای دانشجویان
- تدوین سند حقوق شهروندی (دانشجویی)
- تدوین زیرساختهای فرهنگی در قالب تقویم فرهنگی
- تدوین زیرساختهای لازم جهت مهارت افزایی دانشجویان
- اثربخشی فعالیتهای فرهنگی و میدان دادن به دانشجویان جهت برنامهریزی فرهنگی و حمایت از فعالان فرهنگی دانشجویی
- تدوین و حمایت از رزومه فرهنگی دانشجویی دانشجویان
- تدوین زیرساختهای فرهنگی هنری در دانشگاه
- برگزاری جشنوارههای استانی و ملی ویژه فعالان فرهنگی
22 - حمایت از فعالان فرهنگی در قالب تخفیف شهریه و حمایت از کارهای دانشجویی در قالب پروژههای فرهنگی
- در حوزه آموزشی چه برنامهای برای ایجاد و افزایش رشته در واحد متبوع خود در سال 1400 دارید؟ آیا رشتههای جدیدی در راه هستند؟
در سالهای اخیر حوزه معاونت آموزشی فعالیت چشمگیری در جهت ایجاد و افزایش رشتههای تحصیلی داشته است:
در سال 98، تصویب و ایجاد 12 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و در سال 99، ایجاد و راهاندازی 9 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته را داشته است و پیگیری درخواست تصویب 12 رشته / گرایش در مقطع تحصیلات تکمیلی در راه است.
در چند سال اخیر رشتههای متعددی در حوزه علوم پزشکی و رشتههای میانرشتهای مورد بررسی قرار گرفته و بر اساس نیاز استان با توجه به جمعیت حدود سه میلیون نفری در استان و قریب به دو میلیون نفر جمعیت کلانشهر کرج برای بیش از 15 رشته تشکیل پرونده صورت گرفته که حدود 10 رشته پس از تصویب در شورای گسترش علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ارجاع داده شده و در انتظار بازدید از امکانات توسط وزارت بهداشت هستیم. رشته بهداشت عمومی بیش از یک سال است که تأیید نهایی آن در وزارت بهداشت صورت گرفته و منتظر طی مراحل نهایی و اخذ مجوز جذب دانشجو هستیم. دو رشته کارشناسی ارشد پرستاری داخلی جراحی و سلامت جامعه نیز بازدید بورد تخصصی وزارت بهداشت انجام و با رفع نواقص مطروحه در انتظار تأیید نهایی و جذب دانشجو هستیم. در خصوص راهاندازی دو مقطع کارشناسی ارشد روانشناسی سلامت و دکتری روانشناسی بالینی در حال رفع نواقص طرح شده از سوی وزارت بهداشت و جذب هیئت علمی روانشناسی بالینی و روانپزشک و راهاندازی کلینیک جامع روانشناسی هستیم که انشاالله بهزودی پس از بازدید و تصویب در دو رشته اخیر جذب دانشجو خواهیم داشت.
- در حوزه مدارس سما و مدارس مهارتی چه اتفاقات خوبی در سال 1400 رخ خواهد داد.؟
این معاونت با در نظر گرفتن طرحها و برنامههای ذیل جهت اجرا در حوزه مدارس سما استان به استقبال سال 1400 خواهد رفت:
الف) طرحهای توسعهای:
- راهاندازی مدرسه متوسطه دوره اول دخترانه شماره 2 با توجه به مجوزهای اخذشده
- راهاندازی مدرسه ابتدایی دخترانه شماره با توجه به مجوزهای اخذشده
- اخذ مجوز تأسیس و راهاندازی نخ
- ستین هنرستانهای کشاورزی پسرانه و دخترانه غیردولتی در استان البرز
ب) طرحهای پژوهشی
1-احیای بودجه پژوهشی مدارس مطابق با دستورالعمل جدید سازمان سما جهت اجرای بخشنامههای پژوهشی
2- تجهیز کتابخانه، آزمایشگاه و فضاهای پژوهشی مدارس تازه تأسیس
3- نظارت، هدایت و پیشبرد سیاستها و برنامههای پژوهشی مدارس در فضای مجازی با توجه به عدم حضور دانشآموزان در شرایط بیماری کرونا
ج) آموزشهای مجازی (آنلاین)
1- خرید تجهیزات سختافزاری، و ارتقای پهنای باند اینترنتی مدارس بهصورت مستمر
2- برگزاری دورههای ضمن خدمت معلمین و کادر اجرایی مدارس جهت ارتقای سطح علمی و توانمندی ایشان در موضوع آموزشهای مجازی
3- پیادهسازی فاز 1 طرح پایش و کنترل تضمین کیفیت سازمان سما در مدارس سما استان
4- ارتقاء ارتباط دوسویه موجود با اولیاء دانشآموزان در جهت رسیدگی به وضعیت آموزشی دانشآموزان، مشاورههای تحصیلی و رفتاری، سنجش و ارزیابی تحصیلی و آموزشهای مجازی خانواده
د) طرحهای فرهنگی و پرورشی
1- احیای بودجه فرهنگی مدارس مطابق با دستورالعمل جدید سازمان سما جهت اجرای بخشنامههای فرهنگی
2- راهاندازی دارالقرآن کریم مجازی، همزمان با استانهای دیگر جهت آموزش قرآنی معلمین و مربیان پرورشی مدارس
- اجرای طرح طلاب روحانی امین در مدارس پسرانه
- برنامهریزی و حضور پرقدرت نفرات برگزیده استانی مسابقات قرآنی طرح قدس دانش آموزان، دانشجویان، کارکنان، اساتید و معلمین در مسابقات کشوری
- سال 1400 را با چه اولویت و برنامه اصلی آغاز خواهید کرد.؟
مهمترین عاملی که میتواند منجر به تحقق شعار انتخاب اول داوطلبان در سال 1404 گردد ارتقای کیفی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزههای مربوطه است. در دنیای امروز که آموزش عالی توسعه کمی زیادی دارد و تعداد دانشگاهها در سطح کشور گسترش یافته است بنابراین مهمترین عامل در جذب حداکثری پرداختن به کیفیت در دانشگاه است. در خصوص مقوله کیفی سازی اگرچه بایستی عوامل مختلفی مانند ارتقای ساختار آموزشی مورد توجه قرار گیرد یکی از مهمترین عوامل، نیازسنجی منطقهای و توسعه امکانات آموزشی و پژوهشی بر اساس نیاز استان و کلانشهر مربوطه است که باید مورد توجه قرار گیرد که خود میتواند در کنار سایر عوامل در پیشی گرفتن جذب دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی مؤثر واقع گردد. چراکه اگر به این مهم توجه نشود در بهترین شرایط و با بهترین امکانات به دلیل نبودن بازار کار پس از فارغالتحصیل شدن، تمایلی برای تحصیل در رشتههایی که مورد نیاز نبوده و بازار کاری هم ندارند وجود نخواهد داشت. بنابراین اولویتبندی و نیازسنجی لازم در خصوص رشتههایی که میتواند در آینده کسبوکاری را به دنبال داشته باشد و مورد نیاز جامعه باشد بهعنوان یکی از مهمترین عوامل در راستای انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی بهعنوان انتخاب اول داوطلبان تا سال 1404 خواهد بود. و مسئله دیگر توجه به شرایط خاص و مدیریت بحران است. در شرایط کنونی (بحران کرونا) که آموزش مجازی بهعنوان اولویت اول در آموزش عالی دولتی و غیردولتی مطرح است همانگونه که بسیاری از مسئولین ذیربط اذعان نمودند با توجه به اقدام جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای توسعه زیرساختهای آموزش مجازی منجر به مطرح شدن این دانشگاه بهعنوان پیشتاز در آموزش مجازی گردید و موفقیتهای بسیاری را نیز در مقایسه با بسیاری از دانشگاههای دولتی مطرح در کشور کسب نمود. و در حالی که برخی دانشگاههای دولتی مادر به تدریس و آموزش آفلاین اقدام نمودند بیشترین آموزش برخط را در دانشگاه آزاد اسلامی شاهد بودیم که امر مهمی در شناخته شدن بیشتر دانشگاه به حساب میآید. و همچنین موارد ذیل از دیگر اولویتهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در آینده است.
- توسعه رشتههای جدید بر اساس نیاز استان و پیگیری پرونده رشتههای جدید ارسالی به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و تلاش در جهت راهاندازی رشتههایی که نقص پروندههای آنها انجام شده است
- جذب کمبود هیئت علمی گروه علوم پزشکی، روانشناسی بالینی، دامپزشکی و ترمیم هرم هیئت علمی در حوزه علوم پزشکی
- راهاندازی کلینیک جامع روانشناسی جهت بهبود کیفیت آموزش بالینی در رشتههای روانشناسی سلامت و بالینی
- ارتقای کیفی ارائه خدمات درمانی درمانگاه سیدالشهدا (ع) و کمک به رفع بخشی از نیازهای مردم منطقه با ارائه خدمات تخصصی در درمانگاه
- تدوین و تشکیل زیرساختهای فرهنگی در حوزه استادی – کارمندی – دانشجویی
- تدوین بانک اطلاعات اقطاب تأثیرگذار در حوزه (استادی – کارمندی – دانشجویی)
- تهیه تقویم فرهنگی
- فعالسازی حوزه فعالان فرهنگی در حوزههای مجازی در سه سطح استادی – کارمندی – دانشجویی
- آموزش فعالان فرهنگی در حوزههای مجازی
- اجرای طرح و برنامههای سازمانی مبتنی بر اسناد بالادستی
انتهای پیام/4121/
انتهای پیام/