صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۰:۲۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۹

سامانه تلفنی تاکسیرانی راه اندازی شد

سازمان تاکسیرانی تهران اعلام کرد: سامانه تلفنی تاکسیرانی باشماره ۱۸۰۰ راه اندازی شد.
کد خبر : 568650

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سازمان تاکسیرانی تهران اعلام کرد: سامانه تلفنی تاکسیرانی باشماره ۱۸۰۰ صبح امروز با حضور مصطفی کاظمی اسفه، مشاور عالی و مدیرکل دفتر شهردار تهران و مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک راه اندازی شد.


در این مراسم ضمن بازدید از بخش‌های مختلف سازمان، در مرکز کنترل و نظارت هوشمند، نحوه کنترل و مانیتورینگ رفتار تاکسیرانان برای سرویس رسانی به شهروندان پایتخت تشریح شد و نسبت به افزایش گشت‌های بازرسی خطوط در روزهای پایانی سال تاکید گردید.


 محمد روشنی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ضمن تشریح وارایه گزارشی از نحوه فعالیت‌ها، اقدامات، برنامه‌های درپیش رو بهمراه چالش‌های این سازمان افزود: تاکسیرانان و توجه به درخواست‌های آنها اصلی‌ترین هدف سازمانیست بنابراین درتلاش هستیم تا باروش‌های و ابزارهای نوین ارتباطی بستر مناسب برای شنیده شدن صدای آنها فراهم سازیم.


وی گفت: نوسازی ناوگان و افزایش نرخ کرایه دو موضوع با فراوانی بالای پیام دریافتی است که اهتمام جدی در باره هر دو موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار دو معاونت سازمانی قرار گرفته است.


 وی در بازدید بخش نوسازی ناوگان گفت: با توجه به ضرورت تکریم تاکسیرانان در مراجعات سازمانی و تصریح پاسخگویی به آنها واحد نوسازی به محل جدیدی جنب ورودی سازمان منتقل شد و تمام فرآیندهای جاری جهت اطلاع یابی اولیه و پاسخ به سوالات متداول آنان در بدو ورود بابرپایی میزخدمت، نصب اطلاعیه‌های مورد نیاز شفاف سازی می‌شود.


مصطفی کاظمی اسفه، مشاورعالی و مدیرکل دفترشهردارتهران ضمن ابلاغ پیام تشکر و قدردانی پیروز حناچی شهردار تهران در آستانه ورود به سال ۱۴۰۴ وآرزوی توفیق و سلامتی برای فعالان این بخش، با قرائت صلوات و فاتحه برای درگذشتگان کرونایی سازمان تاکسیرانی خاطرنشان ساخت: امیدواریم سال جدید را بتوانیم با رویکرد های جدید به حوزه حمل و نقلی منجمله تاکسیرانی آغاز کنیم.


وی بااشاره به فشار بالای اقتصادی به اقشار ضعیف‌تر جامعه گفت: شرایط فعلی تابع جنبه‌های اقتصادی است که در بخش‌های حمل و نقلی به‌ویژه تاکسی منجر به وارد شدن فشار بیشتری به آنها و ضرورت توجه جدی‌تری را به دنبال دارد.


کاظمی ضمن برشمردن مشکلات سه گروه ویژه رانندگان حمل و نقلی در بخش تاکسی و اتوبوس و مترو رانندگان اضافه کرد: امروز اولین نوبت برای واکسن کرونا در سازمان بهشت زهرا در حال انجام است و باید تلاش کنیم گروه‌های حمل و نقلی و به‌ویژه رانندگان برای تزریق واکسن کرونا در اولویت باشند و در این گروه قرار بگیرد.


همچنین در ادامه این مراسم مناف هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به توجه ویژه نسبت به معیشت رانندگان از تصویب افزایش نرخ کرایه‌های سال آتی در شورای اسلامی شهر تهران خبر داد و گفت: از ابتدای ورودم به حوزه حمل و نقل وترافیک توجه به سختی کار و توجه به معیشت رانندگان تاکسی جزو اولویت‌های کاری قرارداشته باشد.


در این مراسم اولین تماس تلفنی با سامانه صدای تاکسی باشماره 1800 برقرار شد و کاظمی آرزوی برکت از خداوند متعال برای تاکسیرانان وتلاشگران این عرصه از خداوند خواستار شد.


 براساس این گزارش، در این مراسم معاون حمل و نقل و ترافیک و مشاورعالی ومدیرکل دفتر شهردار از 10 تاکسیران برجسته با محوریت‌های مختلف تقدیر به‌عمل آمد.


انتهای پیام/4127


انتهای پیام/

ارسال نظر